کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۳۷۹۵
تاریخ خبر:

انتشار تک‌آهنگ در فضای مجازی بدون مجوز ممنوع است

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای انتشار هر گونه قطعات موسیقی در فضای مجازی را منوط به دریافت مجوزهای لازم تابع مقررات نشر در فضای حقیقی عنوان کرد.

تمامی قطعات موسیقی که قرار است در فضای مجازی منتشر شود از این پس باید مجوزهای قانونی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند.

در اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «با عنایت به انتشار غیر قانونی قطعات موسیقایی در فضای مجازی، بدین وسیله به آگاهی عموم فعالان حوزه موسیقی کشور (آهنگسازان ، خوانندگان و …) می رساند انتشار هرگونه اثر موسیقایی: تک آهنگ (تک تراک) و قطعات با کلام و بی کلام در فضای مجازی تابع »مقررات نشر در فضای حقیقی» بوده و نیازمند طی مراحل لازم و اخذ مجوز مربوطه می باشد. بدیهی است دفتر موسیقی، همچون گذشته آمادگی دارد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی این دسته از آثار و صدور مجوز لازم برای نشر قانونی آنها، همکاری و اقدام لازم را معمول نماید.»

کدخبر: ۱۳۳۷۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تو این مملکت همه چیز ممنوع و حرامه تا اط لاع ثانوی.

  • ناشناس

    به این میگن مملکت آزاد. نه؟ خوب طرف چه ج وری خودش رو به بقیه معرفی کنه و استعداده اش رو نشون بده؟ حتما این همه آدم باید از تو تونل تنگ و تاریک حکومت بگذرن تا بخوا ن به چیزی که استحقاقش رو دارن برسن؟ این طوری میخواین دولت رو کوچک کنید؟ این آزاد یه؟

  • amirmohammad

    بشینید تا خواننده ها بیان ازتون مجوز بگی رن

  • ناشناس

    خوب شد حالا دیه هر کسی خواننده نمیشه خوا نندگیم شده بود بچه بازی ?

  • parsa2711

    باشد که رستگار شوید

  • eminmoradi

    موسیقی کلا حلام اس .چون با روح روان ما ب ازی میکند .