کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۱۶۸۱
تاریخ خبر:

امکان ذخیره سازی ویدیوهای لایو به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت پخش زنده ویدیویی اینستاگرام که سال قبل معرفی شد یک کاستی عمده داشت و آن امکان ذخیره سازی محتواها بعد از پخش شان بود. امروز خوشبختانه این کاستی برطرف شده و از این پس کاربران شبکه اجتماعی مذکور می توانند ویدیوهای لایو را ذخیره سازی نمایند.
به نوشته سایت دیجیاتو ،‌ با این اقدام اینستاگرام هم سطح با توییتر و شرکت مادرتخصصی خود یعنی فیسبوک قرار می گیرد که پیشتر امکانات مشابهی به نام های پریسکوپ و لایو را ارائه کرده بودند.

اگر خاطرتان باشد زمانی که اینستاگرام این قابلیت را برای نخسین بار ارائه کرد کوین ویل مدیر محصول آن از نبود امکان ذخیره سازی ویدیوهای لایو دفاع کرد و توجیحش هم این بود که با این اقدام کاربران احساس راحتی بیشتری برای استریم لایو خواهند کرد و دیگر نگران باقی ماندن ویدیوهای تولیدی شان نخواهند بود.

در اینجا لازم است اشاره کنیم که این ویدیوها در زمان پخش به صورت پیش فرض ذخیره سازی نمی شوند و در نتیجه کاربران همچنان اندکی آسودگی خاطر از این بابت خواهند داشت.

اضافه کنیم که امکان ذخیره سازی ویدیوهای لایو اینستاگرام از امروز و در آخرین نسخه از این اپلیکیشن (ورژن ۱۰.۱۲) هم برای اندروید و هم iOS ارائه می گردد.

کدخبر: ۱۵۱۶۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر