کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۴۷۸۳
تاریخ خبر:

الوحده ۳ - ۰ ذوب آهن؛ سخت شدن کار صعود با شکست تحقیر آمیز!

تیم های ذوب آهن ایران و الوحده امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.اولین موقعیت بازی در نیمه اول برای الوحده امارات به دست آمد، دقیقه ۳ ارسال بلند بازیکن الوحده در دهانه دروازه را رشید مظاهری دفع کرد، اما دفع ناقص او باعث شد توپ پشت محوطه جریمه مقابل مراد باتنا قرار گیرد، شوت این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب آهن عبور کرد. در دقایق ابتدایی نیمه اول تیم الوحده امارات به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات خود ذوب آهن را تحت فشار قرار داد. دقیقه ۱۲ میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه الوحده صاحب توپ شد که با شوت این بازیکن توپ در دستان راشد علی قرار گرفت. ذوب آهن رفته رفته از زیر فشار حملات الوحده خارج شد، دقیقه ۱۸ روی پاس ایمانی، مرتضی تبریزی با دروازه بان الوحده تک به تک شد، اما تعلل بیش از حد او باعث شد مدافعان الوحده مزاحم وی شوند تا شوت او پس از برخورد به مدافع الوحده راهی کرنر شود و بهترین موقعیت نماینده ایران برای گلزنی از دست برود. دقیقه ۲۱ ذوب آهن چسبیده به محوطه جریمه الوحده صاحب ضربه ایستگاهی شد، ضربه بی دقت بختیار رحمانی به دیوار دفاعی الوحده برخورد کرد تا این موقعیت خوب به راحتی از دست برود.

دقیقه ۲۷ ریم چانگ وو از جناح چپ به راحتی دو مدافع ذوب آهن را جا گذاشت و با شوت او توپ با فاصله کم و خطرناکی از کنار دروازه رشید مظاهری عبور کرد. بازی حدود ۱۰ دقیقه متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود، دقیقه ۴۱ پاس رو به بیرون باتنا با شوت بازیکن الوحده همراه شد که شفیعی با تکلی خوب مانع ورود به دروازه شد. دقیقه ۴۱ ارسال بازیکن الوحده به باتنا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به مدافع ذوب آهن برخورد کرد و از کنار دروازه عبور کرد. در حالی که نیمه اول در آستانه تمام شدن بود، دقیقه ۴۵ ضربه ایستگاهی تیم الوحده از جناح راست با پاس کوتاه جوجاک همراه شد که سباستین تالیابو خود را از مدافعان جدا کرد و با شوتی محکم توپ را درون دروازه ذوب آهن قرار داد. دقیقه ۴۷ پرتاب اوت خالد شفیعی در محوطه جریمه به ولسیانی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را دروازه بان الوحده به راحتی در آغوش گرفت تا در پایان نیمه اول تیم الوحده موفق شود با یک گل نماینده کشورمان را شکست دهد.

نیمه دوم دیدار با فشار ذوب آهن و بازی دفاعی الوحده آغاز شد، دقیقه ۵۲ ارسال محمدرضا حسینی با ضربه سر ولسیانی در مقابل دروازه الوحده در شرایطی نامتعادل به کی روش استنلی رسید که با ضربه این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد. دقیقه ۵۵ شوت محکم مراد باتنا از پشت محوطه جریمه ذوب آهن را مظاهری دفع کرد، اما توپ برگشتی در چند قدمی دروازه به تالیابو رسید که ضربه سر این بازیکن را هم رشید مظاهری به خوبی دفع کرد تا دروازه ذوب آهن باز نشود. دقیقه ۵۷ مراد باتنا با حرکتی پا به توپ خود را به محوطه جریمه ذوب آهن رسید که با شوتی محکم و فنی توپ را در گوشه دروازه ذوب آهن قرار داد. الوحده همچنان فشار را روی دروازه ذوب آهن نگه داشت و دقیقه ۵۹ ضربه ایستگاهی به دست آمده برای الوحده از پشت محوطه را بالاژ جوجاک با شوتی محکم راهی دروازه ذوب آهن کرد که مظاهری با شیرجه ای زیبا توپ را دفع کرد تا راهی کرنر شود.

ذوب آهن همچنان به بازی بد خود ادامه داد و دقیقه ۶۵ مراد باتنا باز هم پا به توپ به محوطه جریمه ذوب آهن زد و پاسی دقیق محمد الاکبری را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد که این بازیکن با شوتی محکم و زمینی دروازه مظاهری را باز کرد. پس از این گل حدود ۱۰ دقیقه بازی متعادل شد، دقیقه ۷۶ ضربه ایستگاهی الوحده از پشت محوطه جریمه ذوب آهن با شوت ریم چانگ وو همراه شد که توپ در دستان مظاهری قرار گرفت. دقیقه ۸۶ ربیع عطایا از راهی دور نسبت به دروازه الوحده اقدام به شوتزنی کرد که راشد علی در دو مرحله توپ را در آغوش گرفت. دقیقه ۹۱ روی ضد حمله خوب بازیکنان الوحده، پاس محمد عبدالله در محوطه جریمه به جوجاک رسید که شوت این بازیکن با واکنش زیبای مظاهری دفع شد.

کدخبر: ۲۰۴۷۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • siamhr

    واسه این گل کاشتن هاتون میلیاردی پول میگ یرین ??