کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۹۷۷
تاریخ خبر:

الهام چرخنده:آرزو دارم به شخصیتی تاثیرگذاردرتاریخ تبدیل شوم

باشگاه خبرنگاران نوشت:
بازیگر سریال نوروزی «بزم آخر» گفت: سال ۹۳ سال تحول و پیلگی من بود و امیدوارم سال ۹۴ سال پروانگی ام باشد.
الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت فرارسیدن سال ۹۴ گفت: از خدا می خواهم در این سال یک بانوی سینماگر دیگر نیز دست بر قلبش گذاشته و به ندای مولایمان علی گوش دهد و فرمان خدا را عملی کند.
وی در ادامه افزود: سینما و تلویزیون مهمترین سازندگان فرهنگ کشور هستند و امیدوارم در سال جدید این دو عرصه در جهت ارتقای فرهنگ کشور و کمک به جوانان قدم بردارند.
بازیگر سریال حانیه پیرامون اولین عیدی که گرفته، اظهار داشت: اولین عیدی را از دست مادربزرگ_پدربزرگم گرفتم و مادربزرگم قرآن به همراه صوت خوش آن را به من هدیه داد و اولین عیدی را به عزیزم دادم. ای کاش زمان به عقب بر می گشت و دوران کودکی ام دوباره تکرار می‌شد. من کودکی خوبی داشتم و در خانواده ای گرم و سنتی بزرگ شدم. خاطرات شیرینی از ایام کودکی ام دارم، مخصوصا ایام نوروز.
وی ادامه داد: زمانی که یا مقلب القلوب را می گفت من با همان زبان شیرین کودکی به بزرگترها می گفتم "وقت گل صنوبره، عیدی ما یادت نره" و این جمله من در یاد همه مانده است، اما شیرین ترین عیدی ام را از دست احمد چرخنده عموی تاریخ شناسم گرفتم. این عیدی کتابی بود که جمله "فاطمه، فاطمه است" روی آن درج شده بود. همچنین روی آن نوشته بود که امیدوارم الهام روزی یک شخصیت تاریخی و تاثیرگذار در تاریخ ایران شود.
وی افزود: از خدا می خواهم آرزوی عمویم برآورده شود و به شخصیت تاثیرگذار در تاریخ تبدیل شوم. مهمترین‌ آرزویم در سال ۹۴ سلامتی رهبر عزیزم است که اگر سایه ایشان نباشد، آرامش کشور و مردم ایران تامین نیست. امیدوارم ایرانیان عزیز در کمال آرامش در جهت اهداف دینی و انسانی خود حرکت کنند و سالی سرشار از حرکت داشته باشیم.

کدخبر: ۲۱۹۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sarah

    چه اهمیتی داره این مصاحبه هفت صبح جان

  • biratus

    یکی به این خانم بگه مگه فیلم هندیه؟راستی یه انیمیشن بوددرباره یه گربه که می گفت” میومیوعوض میشه”!خانم چرخنده توهم زده

  • master30

    نون به نرخ روز خور…

  • ppj_s68

    خدا شفاش بده

  • hassibaba

    هر عقیده ای مورد احترام است اما اینکه فک ر کنید فقط چادر نشانه مسلمان بودن باشد ک می سخت گیرانه بنظر می رسد چرخنده خدا توب ه تون را قبول کنه

  • behzadtayebi

    جل الخالق !!!! آدمو برق 3 فاز بگیره ؛ ام ا جو نگیره