کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۳۶۱۱
تاریخ خبر:

افشای راز تنهاترین مرد جهان که در جنگل‌های آمازون زندگی می‌کند

چهره مردی که دستکم ۲۲ سال است به تنهایی در جنگل‌های متراکم آمازون در برزیل زندگی می‌کند، بالاخره مشخص شد.

ماه گذشته بود که روزنامه گاردین در سایت اینترنتی خود ویدئوی شگفت‌انگیزی را از آخرین بازمانده یک قبیله بدوی آمازون که به مدت بیش از دو دهه به تنهایی در جنگل‌های انبوه برزیل زندگی می‌کند، منتشر کرد. اکنون روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» عکس چهره این مرد که توسط دوربین‌های کار گذاشته شده در جنگل، به ثبت رسیده را در وبسایت خود قرار داده است.

مقامات برزیلی معتقدند این مرد که «تنهاترین مرد جهان» لقب گرفته است در دهه ششم زندگی خود به سر می‌برد و هیچ ارتباطی با قبایل آدم‌خواران ندارد.

اعتقاد بر این است که او آخرین بازمانده از اعضای یک قبیله بدوی آمازون است که در سال ۱۹۹۵ هم قبیله‌ای‌های خود را در جریان حمله کشاورزان برزیلی از دست داد و از آن پس به تنهایی در جنگل‌های انبوه این منطقه گذران عمر کرده است.

در حال حاضر، نام و نشان دقیقی از او در دست نیست اما مردم محلی او را به این دلیل که برای شکار یا محافظت از خود اقدام به حفر گودال‌های عمیق در جنگل می‌کند، «مرد گودال» می‌نامند.

تنهاترین مرد جهان در کلبه‌ای که خودش بالای درختان ساخته است زندگی می‌کند، با تیر و کمانی که ساخته دست خودش است گراز جنگلی، پرندگان و میمون‌ها را شکار می‌کند و میوه و سبزیجات مورد نیاز را خودش پرورش می‌دهد.

«فونای» یک سازمان دولتی برزیلی است که برای نخستین بار تنهاترین مرد جهان را در جنگل‌های انبوه این کشور کشف کرد. این سازمان وظیفه ردیابی و نظارت بر قبایل بومی برزیل را بر عهده دارد.

در ویدئوی کوتاهی که فونای ماه گذشته منتشر کرد و در رسانه‌های مختلفی از جمله گاردین بازنشر شد، تنهاترین مرد جهان در حالی مشاهده می‌شود که با تبر مشغول قطع کردن تنه درختان است.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۲۲۳۶۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 1.arashk

    کلبه موجود در عکس که بالای درختا نیست.

  • ely

    از ما راحت تر زندگی میکنه به خدا