کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۳۳۴
تاریخ خبر:

افشای جنایت ورزشکار معروف پس از ۳۰ سال

یک ستاره کشتی کج به قتل نامزد خود در ۳۰ سال پیش متهم شد.
باشگاه خبرنگاران جوان: یک ستاره کشتی کج به قتل نامزد خود متهم شد.
آقای ۷۲ ساله اهل امریکا، به اتهام قتل خانم «نانسی آرجنتینو» اهل بروکلین نیویورک، در می سال ۱۹۸۳ در اتاق هتلی واقع در پنسیلوانیا در دادگاه حاضر شد.
براساس گزارش پلیس، آقای «سنوکا» در روز ۱۰ می ۱۹۸۳ با نامزد خود برای اجرای مسابقات به " فرگوسن " رفت و در هتلی اقامت کردند و وقتی در روز حادثه به اتاق هتل برمی گردد نامزدش را که قادر به نفس کشیدن نبود و یک مایع زرد رنگ از دهان و بینی اش بیرون می آمد یافت ،او بلافاصله قربانی را به بیمارستان انتقال داد اما خانم " آرجنتینو " براثر ضربه مغزی و جراحت در ناحیه جمجمه روز بعد جان خود را از دست داد.
در گزارش پزشکی قانونی ، بیش از ۱۲ مورد جراحت و بریدگی در تمام بدن "آرجنتینو " مشخص شد و گفته می شود که او براثر این جراحت ها و آسیب شدید جمجمه جان خود را از دست داده است .
در زمان جنایت آقای " سونکا " ۳۹ سال داشت و یک قهرمان معروف بود و تنها شخص مرتبط با این موضوع بود اما او هرگز به عنوان مضنون و یا مجرم دستگیر نشد تا هفته گذشته که پرونده جنایت همسر او دوباره باز شد و او اولین مضنون این پرونده است .
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که روز قبل از جنایت و قبل از رفتن به هتل این زوج در کنار جاده با یکدیگر درگیر شدند به طوری که " سونکا " نامزد خود را بر زمین کوبید و شروع به ضرب و شتم او کرد این ماجرا ۵ شاهد دارد که به درخواست پلیس در دادگاه حاضر شدند.
آقای " سونکا " که در حال حاضر از سرطان معده رنج می برد در دفاع از خود بیان کرد؛ من هیچ ارتباطی با مرگ " آرجنتینو" ندارم و هرگز او را مورد ضرب و شتم قرار ندادم و ادعا کرد که این اتهامات دروغ کذب است .
خواهر " آرجنتینو " پس از شنیدن دستگیری " سونکا " ابراز خوشحالی کرد و گفت که مادر ۹۰ ساله ام از اجرای عدالت پس از ۳۰ سال خوشحال خواهد شد .
دادگاه این مرد در جلسات بعدی ادامه دارد .

کدخبر: ۵۰۳۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر