کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۴۸۰۷
تاریخ خبر:

افزایش ده درصدی حقوق معلمان

براساس بودجه سال ۹۶، حقوق فرهنگیان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد .

در سالهای گذشته با کمک دولت میانگین حقوق فرهنگیان از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت اما هنوز هم در مقایسه با سایر دستگاه‌ها هنوز تفاوت فاحشی داشت از این رو فرهنگیان همواره خواهان افرایش حقوق خود هستند و نمایندگان مجلس موضوع معیشت معلمان را همواره خواستار بوده اند. از این رو آموزش و پرورش کارگروه‌هایی برای رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان تشکیل داد تا براساس ضوابط جدید حقوق آنها پرداخت شود .

آموزش و پرورش به تازگی اعلام کرده است که براساس بودجه سال ۹۶، حقوق فرهنگیان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش می‌یابد اما با استقرار نظام جدید پرداخت حقوق به طور میانگین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به حقوق فرهنگیان اضافه خواهد شد تا آنها نیز مانند سایر دستگاه‌ها شوند.
اعلام این خبر سبب شد تا برخی فرهنگیان در این باره سوالاتی داشته باشند که منصور مجاوری مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش توضیحاتی داد.

او گفت: منتظر ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه به دستگاه های اجرایی هستیم تا پس از آن راهکارهایی را در قالب لایحه‌ای تنظیم و به هیئت دولت ارسال می کنیم تا پس از تصویب دولت و مجلس قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.
مجاوری با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل جدید همه مشمول افزایش حقوق خواهد شد ادامه داد: اما روش و مبنای محاسبه آن هنوز مشخص نیست چون وزیر آموزش و پرورش تاکید دارد که حقوق فرهنگیان همانند حقوق اساتید دانشگاهی منظور شود .

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۱۵۴۸۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • tiam

    بنظر من درست نیست ک فرهنگیارو از بقیه کا رمندای دولت جدا میکنن…یا مثلا پرستارارو… بنظرمن پرداخت حقوق یا حالا ضمائمش کلا با ید نظام هماهنگی باشه توی پرداخت..این جدا کردناشون از بقیه کارمندا درست نیس…باید یکسان سازی باشه

  • daryosh74

    فصل گل و صنوبره، با وعدها، دل میبره، هوش از سرآ میپره، فقط تو رأی بده بره، بعدش دیگه، هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ه ه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

  • mahan

    یکی از مهم ترین شغل ها معلمیه

  • ناشناس

    روحانی چه پر کار شده????