کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۱۸۹۲
تاریخ خبر:

افتضاح در دوحه!

از ساعت ۱۹:۰۰ امروز (سه شنبه) دو تیم السد و پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود، دقیقه ۹ پاس ژاوی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به بغداد بونجاح رسید که با شوت این بازیکن توپ در دستان علیرضا بیرانوند قرار گرفت. دقیقه ۱۵ وحید امیری با یک ضد حمله خوب خود را به محوطه جریمه السد رساند، اما پیش از اینکه علیپور را در مقابل دروازه صاحب توپ کند، مدافع السد توپ را دفع کرد. دقیقه ۱۷ بغداد بونجاح از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که خلیل زاده پیش از اینکه توپ دروازه تیمش را تهدید کند، آن را دفع کرد. پس از اینکه برای دقایقی بازی متعادل بود، دقیقه ۲۴ فرشاد احمدزاده با یک توپ ربایی خوب خود را به محوطه جریمه رساند تا موقعیت مناسبی نسیب پرسپولیس شود، اما پس بد او باعث شد موقعیت از دست برود و بازیکنان السد صاحب توپ شوند. دقیقه ۲۶ ضربه ایستگاهی السد از جناح راست با ارسال ژاوی در محوطه جریمه به پدرو رسید، اما با ضربه سر این بازیکن توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

شرایط بازی تا اواسط نیمه اول به گونه ای بود که متعادل دنبال می شد و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای داشتند، اما هیچکدام از این موقعیت ها خطر جدی را ایجاد نکردند تا دروازه بان ها واکنش سختی نداشته باشند. دقیقه ۲۹ روی حرکت خوب وحید امیری و پاس در عمقش، گادوین منشا در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت بد او راه به جایی نبرد. دقیقه ۳۲ سانتر خطرناک حمید اسماعیل با شیرجه خوب بیرانوند دفع شد تا خطری دروازه سرخپوشان را تهدید نکند. دقیقه ۳۵ ارسال بازیکن السد قطر در دهانه دروازه پرسپولیس به بغداد بونجاح رسید که وی در میانه مدافعان پرسپولیس به راحتی با ضربه سر توپ را درون دروازه قرار داد. دقیقه ۳۷ بونجاح در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که با شوت او از کنار دروازه عبور کرد. در ادامه دیگر اتفاقی مهمی رخ نداد تا پرسپولیس نیمه اول را با یک گل به السد واگذار کند.

نیمه دوم با حملات بازیکنان پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو با فشار بر روی دروازه السد به دنبال جبران گل خورده خود بودند. برخلاف جریان بازی این السد بود که باز هم موفق شد گلزنی کند، دقیقه ۵۰ روی پاس زیبای ژاوی، بغداد بونجاح در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با شوتی محکم توپ را درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار داد. دقیقه ۵۳ روی دفع ناقص مدافعان پرسپولیس، ژاوی پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سرخپوشان عبور کرد. پرسپولیسی ها پس از گل دوم السد رفته رفته پر اشتباه ظاهر شدند و توپ و میدان را به بازیکنان السد واگذار کردند. دقیقه ۶۲ شوت خوخی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با فاصله زیادی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۶۴ علی علیپور از راه دور اقدام به شوتزنی کرد اما توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه السد عبور کرد. دقیقه ۶۵ علی اسدالله در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پاس رو به بیرون او به خوخی رسید که شوتی دقیق توپ را درون دروازه پرسپولیس قرار داد. دقیقه ۶۸ ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال امیری همراه شد که ضربه سر کامیابی نیا را دروازه بان السد در آغوش گرفت. برای چند دقیقه بازی متعادل بود تا اینکه دقیقه ۷۶ ارسال احمدزاده از جناح چپ را پدرو با ضربه سر دفع کرد که نزدیک بود گل به خودی رخ دهد. دقیقه ۸۵ شوت فرشاد احمدزاده از روی خط محوطه پس از برخورد به مدافع السد به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا همچنان سرخپوشان در گلزنی ناکام باشند. سرانجام پس از یک بازی فاجعه بار پرسپولیس موفق شد گلزنی کند، دقیقه ۹۳ روی دفع ناقص بازیکنان السد، سیامک نعمتی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی محکم دروازه السد را باز کرد. بازی با نتیجه سه بر یک به اتمام رسید.

کدخبر: ۲۰۱۸۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 15121

    همین السد رو استقلال پارسال تو پلی اف حذ ف کرد?

  • mahbodhosseinali

    احمدی بازی با الهلال هم با برای ما بد یم ن بود باز جای شكرش باقی 4 تا گل این بار یكیش نسیب پرسپلیس شد كلا امشب خیلی بی دق ت بودن تعویض ها هم خوب ولی خیلی دیر بود

  • meysam.sedighi

    این بود طوفاااااان سرخ آسیااااااا??

  • adelmoghadam3

    افتضاح بودیم…افتضاح…اگه خوب بازی میکردیم ومیباختیم یه چیزی…مثل دیشب تراکتور

  • khordbin

    حنسش این بود که همه حواسشون به استقلال ا لهلال بود، زیاد کسی نفهمید!

  • hamedrad

    تا سوگلی های برانکو (ماهینی و ربیع خواه و احمدزاده وبیرانوند) تو ترکیب فیکسن و ا صلا تعویض نمیشن همین آشه و همین کاسه! مت اسفم برای برانکو که مثل زنها لج میکنه

  • peyman0917

    اونجا ايران نيست كه بتونن با پنالتي و زو ر ببرن