کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۸۶۷۲
تاریخ خبر:

اعلام زمان عرضه پژو ۳۰۱ توسط ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید پژو ۳۰۱ از اواخر سال جاری خبر داد.

به گزارش عصر ایران، هاشم یکه‌زارع در مراسم انعقاد قرارداد و تفاثهم‌نامه ۱۰ جانبه بین‌المللی طراحی و تولید پلت‌فرم خودرو در ایران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود اولین محصول پلت‌فرمی که امروز قرارداد تولید و طراحی آن منعقد شد ظرف ۲٫۵ سال آینده تولید و وارد بازار شود.وی با بیان اینکه خودروهای صندوقدار، شاسی بلند، هیبریدی روی این پلت‌فرم تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۱۰ سال ۲۳ مدل خودرو بر روی این پلت فرم تولید خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: بعضی از خودروهای فعلی باید ظرف مدت زمانی به تدریج از رده خارج و خودروهای جدید جایگزین آنها شوند.
یکه‌زارع افزودک ایران خودرو از این پس تمرکز بیشتری در حوزه خدمات پس از فروش خواهد داشت. به گونه‌ای که وظیفه‌ماست که خودروهایی با قیمت و کیفیت و خدمات پس از فروش تولید و در اختیار هموطنان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو در همه جای دنیا لوکوموتیو سایر صنایع است، خاطرنشان کرد: اگر در ایران خودروسازی نداشتیم تنها سال گذشته باید ۱۳ میلیارد دلار ارز برای واردات یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو از کشور خارج می‌شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: رشد صنعت خودرو بدون همکاری‌های بین‌المللی ممکن نیست. بنابراین با اجرایی شدن برجام در سال گذشته توانستیم اولین قرارداد مشارکت بین‌المللی را با پژو فرانسه منعقد کنیم.

یکه‌زارع خاطرنشان کرد: تولید خودرو پژو ۲۰۰۸ رسما از هفته گذشته آغاز شد. از اواخر امسال نیز خودروی ۳۰۱ تولید و وارد بازار خواهد شد. پس از آن پژوه ۲۰۸ به تولید خواهد رسید.

کدخبر: ۱۵۸۶۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali.tehran

    یه سوال؟ وانت و مدل های اس دی و سدید و غ یره اش کی تولید میشه؟این مدل که تا تولید ماشین های پرنده نوترونی تولید میشه توی ایران، حداقل بدونیم وانتش کی میاد یا نه? ?

  • vahidd241

    خیلی طراحی اش ساده است کره ایی ها خیلی ز یبا و قدرتمند از پژو است

  • tofigh

    اول هاچ بک میشه بعد وانت??

  • m.r.b

    شتر در خواب بیند پنبه دانه…..

  • msazeri23612

    مابه التفاوت فروش ماشین در داخل وبه خارج را اگر جرات دارید بیان کنید ؟درثانی سود هنگفتی که از بابت تولید این خودروهای به اصطلاح ملی به جیب چه کسانی سرازیر میشود .کم مردم رافریب دهید خوبیت نداره.

  • 74.amir.hosein.gh

    زیباست..