کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۲۴۰
تاریخ خبر:

اعلام حمایت از هر اقدام متقابل سپاه علیه نیروهای آمریکایی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طی بیانیه‌ای تصریح کرد: سپاه حق دارد همانگونه که با گروه‌های تروریستی برخورد می‌کند با نیروهای آمریکایی نیز برخورد کند.

به گزارش مهر، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دنبال اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار جاودانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین نقش را در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردم ایفا نموده است و به همین علت همواره خار چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر نقش ارزشمندی در برقراری امنیت در عراق و سوریه و مبارزه با گروه‌های تروریستی به ویژه داعش که دست پرورده آمریکا در جهان هستند ایفا نمود و اگر این نقش‌آفرینی نبود امروز این منطقه حساس دچار بحران‌های نگران‌کننده‌ای بود.

اخیراً علیرغم این واقعیت‌ها رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی وقیحانه تهدید نموده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی قرار خواهد داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن این تفکر نابخردانه اعلام می‌نماید اگر چنین اظهارات احمقانه‌ای بخواهد محقق شود کمیسیون از هر اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه نیروهای آمریکایی که طبق ماده ۴ قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا حامی گروه‌های تروریستی هستند حمایت می‌نماید و اعلام می‌کند سپاه حق دارد همانگونه که با گروه‌های تروریستی برخورد می‌کند با آنها نیز برخورد نماید.

کدخبر: ۱۸۱۲۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • m.erfanipor

    همینمون مونده با امریکا وارد جنگ بشیم?

  • ebrahimi.ali68

    یعنی اعلام جنگ شده،ولی بصورت غیر مستقیم

  • alireza730

    این شد حرف حساب ! ما هم از این حرکت حما یت میکنیم و این حق و ب سپاه میدیم که نیر وهای متجاوز آمریکایی رو مث گروه تروریستی داعش درسی بده که تو تاریخ موندگار بشه ! اینا باید یاد بگیرن که سپاه نه گروه ترو ریستی نه سازمان تروریستی ! سپاه ی نیروی نظامی رسمی کشوره که کارش دفاع از مال و ن اموس و ی کشورهه! پس هیشکی حق نداره ب سپا ه چپ نگاه کنه ..هرکی که میخاد باشه مهم ن یس !

  • moham313yar

    این دسته افرادی که از این اقدام کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ناراحت شدن!! ! فرزندان نامشروع آمریکا هستن!! یا لطیف #محمد

  • nirvana

    جالبه.. نون عده ای در جنگ طلبی ست

  • arash11

    تمام این نا امن کردن منطقه نقشه آمریکاست که سلاح بفروشه به این کشورهای عربیه ترس و ….والا تهش آمریکا این وسط کک ش هم نمیگ زه ،اون گوشه نشسته و با هارت و پورت ،مرد مه کشورهای این منطقه رو انداخته به جون ه م تا نون خودشو در بیاره …و عجیبن این کشو رهای عربی که سالیانه ساله ،دارن گول آمری کاییا رو میخورن و همینجور پولای کلان ممل کتاشونو دارن میدن آمریکا که سلاح بخرن ،ی عنی از وقتی که به شکل یه کشور بین المللی در اومدن همینجور دارن این کارو میکنن

  • soliman

    ماشاله سپاه ایران انشاله امریکارو بزنیم بریم فینال!؟?

  • ami

    خط قرمز سپاه امنیت مردم می باشد. خط قرمز مردم سپاه می باشد. امام خمینی(ره): آمری کا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

  • arashparsi

    خدا خیرو برکته سپاه بده

  • arashparsi

    عجب دنیایه قشنگیه، من از امتحان خوشم میا د! تویه آزمون و امتحان هست که مشخص میشه کی هستی!