کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۴۸۰
تاریخ خبر:

اعلام اسامی جان باختگان تصادف اتوبوس سنندج

اسامی جان‌باختگان حادثه‌ی دلخراش برخورد تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز ۲۰ تیرماه تانکر حمل نفت مازوت با یک دستگاه اتوبوس مسافربری سنندج - تهران در بلوار دکتر حسینی سنندج برخورد کرد و منجر به آتش گرفتن اتوبوس حامل مسافران شد.

در این تصادف ۱۱ نفر از هموطنان جان باختند که نام آنها ۱- پارسا اصلانی،۲- پرویز زمانی،۳- پیمان زمانی،۴- مسعود نصیری،۵- مینا صداقت،۶- سارا آئینه،۷- پارسا آئینه،۸- فواد سیفی،۹- کامران مقبل،۱۰- فرشاد مرادی، ۱۱- عبدالحسین طاهرویسی (راننده نفت‌کش) بوده است.

مسئول بازرسی و نظارت امور مسافربری استان کردستان گفت: اگر ما قوانین و مقرارت را رعایت کنیم هیچگاه شاهد حوادثی همچون حادثه تصادف اتوبوس با تانکر حامل سوخت نخواهیم بود.

اسماعیل تمهیدی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه رانندگان اتوبوس نباید در خارج از ترمینال اقدام به سوار کردن مسافر کنند، اظهار کرد: توقف اتوبوس در خارج از ترمینال و سوار کردن مسافر کار خطرناکی است که بارها در این مورد به رانندگان اتوبوس و مسئولان تعاونی ها تذکر داده شده است.

مسئول بازرسی و نظارت امور مسافربری استان بیان کرد: تعدادی از تعاونی‌ها نیز تعطیل و تعدادی از رانندگان اتوبوس در پلیس راه جریمه شده‌اند اما باز هم این اقدام غیرقانونی از سوی رانندگان صورت می گیرد. تعدادی از رانندگان اتوبوس را هم به کمیسیون های ۱۱و ۱۲ معرفی کرده‌ایم اما باز هم شاهد این اقدام غیرقانونی از سوی رانندگان اتوبوس هستیم.

تمهیدی با اشاره به اینکه تعاونی های مسافربری در داخل ترمینال براساس مصوبه از مسافران هزینه دریافت می‌کنند، افزود: رانندگان اتوبوس در مکان های خطرناک و خروجی های ترمینال با هزینه کمتر، اقدام به سوار کردن مسافر می کنند.

وی با تاکید بر ساماندهی ترمینال سنندج اعلام کرد: مسئولان این امر باید به اوضاع نا به سامان ترمینال به ویژه در شبها بیشتر رسیدگی کنند.

مسئول بازرسی و نظارت امور مسافربری استان خاطرنشان کرد: رانندگان اتوبوس در کنار ساختمان مربوط به تعویض پلاک اقدام به سوار کردن مسافر می کنند که این مکان خطرناک ترین محل برای توقف است و تا زمانی که چنین وقایعی صورت نگیرد، اقدام کارسازی انجام نمی شود. اگر ما قوانین و مقرارتی را رعایت کنیم هیچگاه شاهد این حوادث نخواهیم بود.

کدخبر: ۲۱۸۴۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali.62.g

    سنندج تسلیت

  • kesmaeili

    ????