کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۶۹
تاریخ خبر:

اعترافات ذهن خطرناک من در مونترال

فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در بخش تمرکز بر سینمای جهان، سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال که از تاریخ ۵ تا ۱۶ شهریور ماه سال جاری (۲۷ آگوست تا ۷ سپتامبر) در شهر مونترال کانادا برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، "اعترافات ذهن خطرناک من" دومین فیلم سینمایی هومن سیدی در مقام کارگردان است.

فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که در ۲۴ ساعت هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد. این اثر در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش سودای سیمرغ برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین صدابرداری و بهترین صداگذاری نامزد و موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه از این جشنواره گردید. همچنین این اثر از بخش بین الملل این جشنواره جایزه و تندیس هنر و تجربه بهترین فیلم را به دست آورد.

در "اعترافات ذهن خطرناک من" نگار جواهریان، سیامک صفری، رویا نونهالی، چکامه چمن، عباس غزالی، هومن سیدی و بابک حمیدیان حضور دارند، ضمن اینکه پیمان شادمان فر در مقام مدیر فیلمبرداری، محسن نصرالهی طراح صحنه، رعنا امینی طراح لباس، مهران ملکوتی مدیر صدابرداری و صداگذاری، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی ، بامداد افشار موسیقی، هومن سیدی را در ساخت این اثر سینمایی یاری نمودند.

"سیزده" اولین فیلم بلند سینمایی این فیلمساز است که تاکنون در جشنواره‌های داخلی و خارجی بسیاری حضور داشته و چندین جایزه بین المللی از جشنواره هایی چون پوسان، ورشو، شانگهای و … را برای این فیلمساز به ارمغان آورده است.

فیلم "دوران عاشقی" به کارگردانی علیرضا رئیسیان نیز دیگر فیلمی است که در بخش تمرکز بر سینمای جهان این جشنواره حضور دارد که خبر آن پیش از این منتشر شده بود.

پخش بین المللی هر دو فیلم را موسسه رسانه های تصویری بر عهده دارد.

جشنواره فیلم مونترال یکی از جشنواره های مطرح سینمایی در حوزه آمریکای شمالی و کانادا می‌باشد که سی و نهمین دوره ی آن قرار است با فیلم محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی افتتاح شود.

کدخبر: ۴۱۲۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر