کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۱۹۲۹
تاریخ خبر:

اظهارات طائب درباره کاغذ جنجالی همراه با شینزو آبه

ایرنا نوشت: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: عزتی که رهبر معظم در دیدار آبه شینزو نخست وزیر ژاپن برای اسلام پدید آوردند، از زمان ظهور پیامبر اکرم(ص) تاکنون بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائباظهار داشت: امروز برای رهبر معظم انقلاب دولت و قدرتی بوجود آمده که آمریکا ابرقدرت دنیا توسط نخست وزیر ژاپن به عنوان مهمترین کشور صنعتی جهان نامه‌ای را برای ایشان ی فرستد، اما وقتی نامه را روی میز می‌گذارد به یک باره هیبت علوی و صولت نبوی را می بیند، آرام نامه را زیر میز می‌گذارد و عکس آن نیز در همه دنیا پخش می‌شود.

وی گفت: رفتاری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن داشتند، الهام گرفته از خداوند بود، چون هیچ مشاوری نمی‌توانست بگوید در پس پرده این نامه چه توطئه‌هایی نهفته است.

وی بیان داشت: اگر این نامه باز می‌شد، توطئه‌ها بر سر ما می‌ریخت ولی رهبر معظم انقلاب با بسته نگه داشتن این نامه، راه همه توطئه‌ها را بستند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به انهدام کشتی‌های نفتکش همزمان با سفر نخست وزیر ژاپن به ایران، گفت: رهبر معظم انقلاب با نگرفتن نامه از آبه توطئه ناشی از این حادثه را بر ملأ کرد و توطئه‌های دیگر نیز بتدریج برملا می‌شود.

کدخبر: ۲۶۱۹۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر