کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۶۲۹۱
تاریخ خبر:

ادعای جدید بابک زنجانی برای پرداخت بدهی نفتی

اصغر هندی درباره آخرین وضعیت فروش اموال بابک زنجانی که به‌جای بخشی از بدهی وی به وزارت نفت واگذار شده است، اظهار کرد: اموال فعلاً روی دست‌مان «باد» کرده؛ به همین خاطر دست نگه داشته‌ایم تا وضعیت بازار مسکن بهتر شود.

مشاور وزیر نفت در پاسخ به این سؤال که "آیا تاکنون هیچ کدام از اموال زنجانی به فروش نرفته است؟" افزود: مقدار بسیار کمی به فروش رفته که قابل توجه نیست.

هندی درباره آخرین وضعیت فروش شرکت‌های زنجانی هم گفت: برای اینکه شرکت‌ها سرپا بمانند، فعلاً مشغول مدیریت‌شان هستیم تا هر موقع وضعیت بهتر شد، بفروشیم.

مسئول کمیته وصول مطالبات وزارت نفت تأکید کرد: دریافت اموال و شرکت‌های بابک زنجانی به‌ضرر دولت بود و اگر می‌شد پول بگیریم، بهتر بود که در این زمینه هم متهم (بابک زنجانی) همکاری نمی‌کند.

هندی در پاسخ به این مطلب که وکیل بابک زنجانی مدعی است موکلش برای تسویه بدهی و بازگرداندن پول‌ها، همکاری لازم را دارد، اظهار کرد: زنجانی می‌گوید "بیایید پول‌تان را در تاجیکستان بدهم"؛ تاجیکستانی که به نان شب خود محتاج است.

به گزارش تسنیم، بابک زنجانی از حدود هشت‌هزار میلیارد تومان بدهی خود به وزارت نفت، دوهزار میلیارد تومان را از محل واگذاری اموال و شرکت‌هایش، تسویه کرده است؛ البته وزارت نفت مدعی است بدهی زنجانی با احتساب ضرر و زیان به حدود ۱۲هزار میلیارد تومان می‌رسد.

کدخبر: ۱۵۶۲۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • aydare

    چه خوشتیپه

  • samansky

    قرار بود اعدامش کنن چی شد بس ??