کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۹۳۷۴
تاریخ خبر:

ادامه پیروزی های یوونتوس اینبار در جام حذفی

در ادامه مسابقات کوپا ایتالیا، بیانکونری موفق شد در دربی دلاموله با نتیجه ۴-۰ از سد گراناتا عبور نماید.

به گزارش طرفداری، در این دیدار دو تیم با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود وارد زمین شده بودند و تا دقیقه ۲۸ شاهد یک بازیکن آرام بودیم. در این دقیقه حرکت زیبای آلوارو موراتا از جناح چپ و پاس وی به درون محوطه جریمه با ضربه تک ضرب و زیبای سیمونه زاتزا به گل اول بازی تبدیل شد. سیمونه زاتزا که در این دیدار تلفیقی از خشونت و گل را در دستور کار خود قرار داده بود و با وجود داشتن یک کارت زرد بارها بر روی بازیکنان مهمان خطا کرد و خوش شانس بود که داور وی را از زمین مسابقه اخراج نکرد.

اما این کریستین مولینارو مدافع تورینو بود که به دلیل خطای خطرناک بر روی استفان لیخشتاینر در دقیقه ۴۹ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. چهار دقیقه پس از ده نفره شدن تورینو سیمونه زاتزا از توپی که نصیبش شد حداکثر استفاده را کرد و با عبور از یک مدافع تورینو با یک شوت زمینی و زیبا و با عبور توپ از میان پاهای مدافع تورینو گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند.

مکس الگری به دلیل خشونت بیش از حد زاتزا وی را از زمین بازی بیرون کشید، تا پائولو دیبالا جایگزین وی شود و بهترین گلزن یوونتوس در فصل جاری یا یک شوت زیبا در دقیقه ۷۳ حساب کار را ۳-۰ کرد. ضربه آزاد زیبا و دیدنی پل پوگبا در دقیقه ۸۲ حسن ختامی، بر عملکرد بی نقص یوونتوس بود تا میزبان با چهار گل راهی مرحله بعدی شود.

کدخبر: ۶۹۳۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • tohid.r

    forza juveeeeee