کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۱۴۶۸
تاریخ خبر:

ادامه جنگ استقلال و ذوب آهن از پشت میکروفون

پیروزی استقلال بر ذوب آهن پایان ماجرای جنجالی و نفس گیر دو تیم نبود. سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس خبری هم سعی کردند به حریف گل بزنند. امیر قلعه‌نویی با تجربه سال‌ها پوشیدن پیراهن استقلال و نشستن روی نیمکت این تیم، حسابی از تماشاچی‌ها ناراحت بود.

*** قلعه‌نویی: یک فوتبال بحرینی دیدیم

به این فوتبال نباید تبریک گفت. باید به سلطانی‌فر و تاج تبریک گفت. ما در زمین نباختیم. یک فوتبال بحرینی دیدیم. بازی‌ای که هفت دقیقه وقت اضافه داشت را چهار دقیقه گرفتند و پنالتی ما را اعلام نکردند. باید به حال این فوتبال گریه کرد. اگر داور مثل بازی پرسپولیس و الجزیره از شرق بود، عیار تیم‌ها معلوم می‌شد. باقری نباید اخراج می‌شد؟ پنالتی روی بختیار را نگرفتند. به استقلال تبریک می‌گویم ولی به این فوتبال تبریک نمی‌گویم. یک تیم مظلوم و شهرستانی چرا باید این اتفاق برایش بیفتد؟ یک هفته به ناموس ما توهین شد. آقای سلطانی‌فر و آقای تاج از اینجا به شما تبریک می‌گویم. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. سر تیم شهرستانی را بریدند. الان قلعه نویی خوب است، چون شکستش دادیم. مبارکشان باشد. به فوتبال تبریک نمی‌گویم. به کی‌روش هم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما مردانه بازی کردند. لیست تیم ملی هم اثری نداشت. استقلال تیام و داور را داشت که ما نمی‌توانستیم این دو بازیکن را بگیریم. باید به تیام، دو عزیزی که اسمشان را آوردم و داور تبریک بگویم.

*** شفر: وقت ما کمتر از آن است که به صحبت‌های قلعه‌نویی پاسخ دهیم

من در جاهای زیادی بوده‌ام ولی چیزی شبیه این را ندیده‌ام. برای من مهم نیست که تیام فقط بازیکن خوبی است بلکه او شخصیت بالایی دارد. همه بازیکنان او را بابت کاری که در تیم می‌کند دوستش دارند، نه فقط گل‌هایی که می‌زند. می‌خواهم به مربی تیم ملی سنگال زنگ بزنم. حضور نداشتن او در جام جهانی فقط از سوی یک مربی دیوانه ممکن است. گل دوم تیام مثل گل محمد صلاح بود. باشگاه باید بداند که من وقتی سرمایه گذاری می‌کنم، برای ستاره سوم است و در مقایسه با عملکردی که تیام داشت، سرمایه کمی روی او گذاشته شده است اما تیام و سایر بازیکنان نمی‌توانند به تنهایی کاری کنند. ما یک تیم هستیم. موفقیت ما به خاطر تیم بودن ماست. ما مقابل ذوب آهن بازی کردیم. همه شما سرمربی ذوب آهن را می‌شناسید. وقت ما خیلی کمتر است که بخواهیم به صحبت‌های ایشان پاسخ دهیم.

کدخبر: ۲۱۱۴۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amiraliam

    امیرخان کلی جام برامون اوردی ولی چرا همی شه جلو پرسپولیس شل بازی میکنی؟؟؟؟جلو است قلال کلی اسمون ریسمون به هم میبافی.دیشب سه تا گل خوردی یک توپ به تیر دروازه خورد .تک به تک تیام هم بماند که ازخستگی نتونس ت بزنه.یا توپی که مظاهری با پا دراورد.شم ا یک گل اونم با برخورد به مدافع مسیرش عو ض شد زدید….سکوت کن امیرخان باختید تمام

  • raspotin

    دم شفر گرم…اگه سنگ اندازی نکنن این تیم ج ا داره که تاسالها آقایی کنه..