کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۰۷۸۸
تاریخ خبر:

اختصاصی هفت صبح | به کالسکه‌های وارداتی اعتماد کنید

گروه خودرو روزنامه هفت صبح | خرید از بازار خودروهای دسته دوم واقعا کار لذتبخشی است به شرطی که توانایی تشخیص خودروی سالم و اصطلاحا تمیز را از محصولات معیوب داشته باشید. این بازار دو مزیت بزرگ دارد که می تواند حتی یک نتخاب در این بخش را بر محصولات صفر کیلومتر ارجحیت دهد. از این دو مزیت یکی تنوع بسیار بالاتر است که به شما دامنه‌ای گسترده از برندها، اتاق‌ها و سطح تجهیزاتی را می‌دهد و دوم تجربه خریداران قبلی هر مدل یا هر برند که در دوره زمانی ۵ تا ده ساله، به راحتی قابل دسترس بوده و می‌تواند نشانه‌هایی دقیق از میزان کیفیت تولید یک خودرو و یا سطح رضایت‌مندی مشتریان ارائه کند. برای پی بردن به میزان دقیقی از صحت این گزاره، کافی است به محصولی مانند تویوتا کمری و بازار دسته دوم آن در ایران کمی دقت کنیم تا ببینیم چه اندازه این خودرو توانسته با توجه به همه ویژگی هایش در دل مشتریان جا باز کند. اینجا در ادامه گزارش ۵ مورد از سدان‌های کوچک شهری که در بازار دسته دوم می‌توان آنها را با قیمتی کمتر از ۷۵ میلیون خریداری کرد.
پژو ۴۰۷
مدل ۲۰۰۹ این سدان فرانسوی علیرغم اینکه نتوانست در سطحی گسترده در ایران فروش کند اما همچنان در کانون توجه عشاق سدان دوست است و کسانی که بازار دسته دوم مراجعه می‌کنند می توانند نمونه‌هایی از ۴۰۷ را با کارکرد کمتر از ۱۰۰ هزار کیلومتر خریداری کنند. طراحی جذاب، پشتیبانی نسبتا خوب و هندلینگ اروپایی از جمله عواملی است که خرید ۴۰۷ را در این قیمت توجیه می‌کند.
رنو فلوئنس
واقعا بزرگ است و بهینه. صندوقی فراخ که گنجایشی ۶۰۰ لیتری داشته در کنار اتاقی بزرگ که به راحتی برای ۵ سرنشین جا دارد و البته موتوری کم‌مصرف که نیازهای شما را حدودا برآورده می کند. نمونه‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ فلوئنس را می‌توان در این قیمت خرید و از کیفیت این سدان دو رگه کره‌ای-فرانسوی لذت برد.
تویوتا کورولا
نسل قبل کورولا همچنان مثل یک جواهر واقعی می‌درخشد و کسانی که تجربه رانندژی با یان سدان کوچک را دارند به این نکته به خوبی واقفند که کورولا بهترین عملکرد را در مسیرهای شهری دارد. علاقمندان به برند تویوتا می‌توانند با اطمینان، مدل‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کورولا با کارکردی کمتر از ۱۰۰هزارتا خریداری کنند.
ام‌جی۵۵۰
این خودرو واقعا سدانی دوست‌داشتنی با ظاهری متفاوت و مهیج و البته لیست تجیهزاتی بلندبالا است که در عین طراحی زیبا، ابهت محصولات اروپایی و ارزانی خودروهای شرقی را یکجا دارد. موتور قدرتمند، هندلینگ مناسب در کنار کیفیت نسبتا خوب اتاق باعث می‌شود تا به مدل‌های ۲۰۱۲ سری۵۵۰ ام‌جی در یان رنج قیمتی اعتماد کرد.
کیا سراتو
این سدان کوچک کره‌ای که در بیش از ۱۰۰ بازار جهان به فروش می‌رسد در نسل دوم خود فروشی بسیار موفق را سپری کرد و هم اینک در نمونه فول‌آپشن در ایران مونتاژ شده و قیمتی ۱۰۰ میلیونی دارد. با این حال می‌توانید همین مدل را با مونتاژ کیفی کره جنوبی و نیز قیمتی ۷۰ میلیونی از بازار دسته دوم خریداری کنید و تجربه سواری با خودرویی نسبتا به روز را به دست آورید.

کدخبر: ۱۸۰۷۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • reza7711

    من فلوئنس ۲۰۱۶ دارم فول آپشن عمرا یک سال بعد بدمش ۷۵ ملیون