کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۱۷۰۸
تاریخ خبر:

اتهام کیهان به دستیار رئیس جمهور

شهیندخت مولاوردی (دستیار امور حقوق شهروندی رئیس‌جمهور و معاون سابق امور زنان) گفته است: در دولت نهم و دهم خیلی تلاش کردم که واقعا بمانم و منشأ اثر باشم، حتی یک سال مرخصی بدون حقوق گرفتم و بازگشتم دوباره! اما دریافتم اصلا امکان و زمینه همکاری وجود ندارد و از طرف مقابل هم پذیرشی وجود ندارد. یک بلک‌لیستی به قول خودشان درست کرده بودند.

وی می‌افزاید: من نیروی رسمی نهاد ریاست جمهوری بودم هرجا درخواست همکاری می‌دادم مخالفت می‌کردند. به عنوان کسی که در آن موقع کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل و تجربه مدیریت امور بین‌الملل را هم در کارنامه داشتم و حرف برای گفتن در حوزه تخصصی خود داشتم، اما فضا فوق‌العاده برای فعالیت بسته شده بود، لذا من خودم را از مجموعه ریاست‌جمهوری بازخرید کردم و مشغول به کار تخصصی رشته خودم شدم.
حدود ۵ الی ۶ سال در محیطی غیر از نهاد ریاست‌جمهوری فعال بودم، تا بالاخره پیشنهاد معاونت امور زنان و خانواده به من داده شد.

کیهان با اشاره به این موضوع نوشته: یادآور می‌شود مولاوردی یکی از مرتبطین با «نزار زکا» جاسوس ارشد آمریکایی است. از این جهت به نظر می‌رسد باید حضور اکنونی وی در دولت به دیده شک و تعجب نگریست و نه به کار گرفته نشدنش در دولت قبل از دولت روحانی.

کدخبر: ۲۰۱۷۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • karimian

    بازم کیهان… اگر کیهان اینطور خبرهای جنجا لی رو کار نکنه مردم اصلا یادشون میره کیه ان هم وجود داره

  • daryosh74

    حالا توی این 5 سالی که پستی به این گندگی ! با سهم نجومی از بیت المال را اشغال کرد ی چه کاریی کردی که حالا بشینیم غصه روزها ی بازخریدیتون رو بخوریم؟

  • khordbin

    مرتبط باجاسوس بوده اونوقت راست.راست واسه خودش راه میره!

  • mohsen01

    هیچی بعید نیست… کی فکرشو میکرد در تیم مذ اکره کنندگان هسته ای جاسوس باشه ولی بود… یا الان جدیدا جاسوس فوق حرفه ای در قالب محیط زیست

  • ario2806

    مرتبط با جاسوس!؟ یعنی چی؟اینهمه جاسوس با زی در کشور اونهم در سطح مقامات و همه هم آزاد؟ یعنی واقعیت دارند؟یا شایعه اند؟این که از هیچ کس اعاده حیثیت انجام نمیشود چه فکری باید کرد؟

  • mosafereasemany

    کیهان هرچی میگه راست میگه بعدا گندش در م یاد خانم معاون ریس جمهور