کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۶۱۹
تاریخ خبر:

اتفاق عجیب در شمال پایتخت؛ تخریب پارکینگ بیمارستان برای ساخت بازار میوه‌ وتره‌بار

رییس بیمارستان پارسیان با اعلام تخریب پارکینگ این بیمارستان توسط شهرداری منطقه دو گفت: از صبح دیروز لودرهای شهرداری درحال خاک‌برداری از پارکینگ بیمارستان هستند و هر لحظه ممکن است به فاضلاب بیمارستان آسیب وارد کنند.

حمید بهمن؛ رییس بیمارستان پارسیان درباره تخریب پارکینگ این بیمارستان توسط شهرداری منطقه ۲ و تبدیل آن به بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: آقای نظری شهردار منطقه دو با آقای اسدی مدیرعامل بیمارستان پارسیان در مورد ساختمان پزشکانی که جنب بیمارستان است به اختلاف رسیده‌اند و چون در خصوص آن به نتیجه‌ای نرسیده‌اند؛ شهرداری نیز قصد دارد، پارکینگ بیمارستان را تخریب کند.

به گزارش شورا آنلاین، او با اشاره به عمل‌های جراحی زیادی که در بیمارستان پارسیان انجام می‌شود، گفت: در بیمارستان پارسیان هر پنجشنبه ۳۰ الی ۳۵ عمل جراحی انجام می‌شود، اما متاسفانه به دلیل این مشکلات پنجشنبه هفته گذشته توانستیم فقط ۷ عمل جراحی انجام دهیم و با ادامه این وضعیت علاوه بر ایجاد مشکلات برای بیماران، ۷۰۰ پرسنل بیمارستان نیز دچار مشکل خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهرداری مبلغ هفت میلیارد تومان برای تخلیه پارکینگ از بیمارستان به عنوان ضمانت گرفته است، ادامه داد: زمین پارکینگ توسط شهرداری منطقه دو به بیمارستان اجاره داده شده بود و ما براساس قراردادمان هر ماه مبلغی را برای اجاره این زمین که به عنوان پارکینگ استفاده می‌شد، پرداخت می‌کردیم.

رییس بیمارستان پارسیان با بیان اینکه شهرداری قصد دارد در این قطعه زمین یک بازار میوه و تره‌بار ایجاد کند، خاطرنشان کرد: شهرداری چگونه می‌خواهد در منطقه‌ای که عفونت‌ها و زباله‌های بیمارستانی در مجاورت آن است؛ یک بازار میوه و تره بار ایجاد کند؟!

او با بیان اینکه مسئولان شهرداری به هیچ‌وجه از موضع خود کوتاه نمی‌آیند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز لودرهایی از طرف شهرداری در این منطقه حضور دارند و در حال خاک برداری این زمین هستند و حتی ممکن است در این خاک‌برداری به فاضلاب بیمارستان نیز آسیب وارد شود و آن را تخریب کنند.

همچنین محمد حقانی؛ عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در این باره گفت: باید کاربری این زمین بررسی شود، اما نباید در جنب یک بیمارستان بازار میوه و تره‌بار ساخت.
وی ادامه داد: اگرچه بازار میوه و تره‌بار هم از خدماتی است که باید به شهروندان ارائه شود، اما در یک شهر باید همه چیز به صورت متوازن پیش برود.

او ادامه داد: معتقدم شهرداری باید به بیمارستان با توجه به جمعیت مراجعه کننده‌ای که دارد؛ کمک کند و حتی زمین به صورت رایگان برای پارکینگ در اختیار بیمارستان قرار دهد.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری باید مدیریت واحد داشته باشد و همه موارد را در نظر بگیرد؛ بخصوص در شهر تهران که متاسفانه از کمبود پارکینگ رنج می‌برد.

کدخبر: ۱۶۴۶۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mortezaaa1986

    خبرتون اشتباهه

  • samansky

    خیلی اتفاقا توی بالای شهر عجیبه اما توی پایین شهر عادیه…

  • shahram111

    از خدمات استاد دکتر خلبان مهندس کاردان ج هادگر قالیباف

  • karimian

    وای خدای من احمقانه ترین چیزی که تاحالا شنیدم.مگه میشه؟

  • goltapeh

    بهترین راه اینه که پارکینگ زیر زمینی چند طبقه بسازند و روی اونو حالا بازار یا هر چیزی که در برای استفاده عمومی باشد