کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۷۳۴
تاریخ خبر:

آیا صدا و سیما انتظار تمجید استیلی از صفایی فراهانی را داشت؟

حمید استیلی یک بار دیگر در برنامه ای در تلویزیون خبرساز شد.
به گزارش خبرانلاین ؛ حمید استیلی کاپیتان اسبق تیم ملی که گل خاطره انگیز ایران به آمریکا را زده است مهمان برنامه گفت و گوی ویژه خبری بود. او که همراه با هادی طباطبایی به این برنامه رفته بود درباره این گفت که این دربی به خاطر شرایط جدول هیجانی ندارد و این را می شود در نپرداخته شدن به موضوع از سوی رسانه ها دید. استیلی که می گفت فوتبال از دلی بودن به سمت مادیات رفته خاطره ای از سال ۶۹ گفت . از زمانی که اولین بار با خاکپور به جای رفتن به بانک تجارت از پیشنهاد ۵ میلیون تمانی این تیم گذشتند و برای ۴۵۰ هزار تومان پرسپولیس در اتوسورتمه با علی پروین یا علی گفتند.

هادی طباطبایی که درباره حساس نبودن دربی با استیلی هم نظر نبود ، اعتقاد داشت فوتبال ایران از وقتی مادی گرا شد که تیم هایی مثل بانک تجارت تاسیس شدند و کم کم پول جای همه چیز را در زندگی بازیکنان گرفت و آن عشق از بین رفت. استیلی در ادامه به بحث مدیریت اشاره کرد و از کسی تعریف کرد که به نظر می رسید اصلا مسئولان برنامه آمادگی اش را ندارند . او از محسن صفایی فراهانی به نیکی یاد کرد. مدیری که سالهاست اسمش را در فوتبال ایران و از تلویزیون به زبان نمی آورند چون به خاطر فعالیت های سیاسی اش به حبس محکوم شده بود و زندان رفت. استیلی اما او را یک مدیر موفق خواند که با کمک گرفتن از مشاورانی توانمند از دل فوتبال ایویچ را به فوتبال ایران هدیه داد و موفقیت ایران در جام جهانی ۹۸ را رقم زد.

او سپس از دادکان و جبیب کاشانی هم به نیکی یاد کرد اما از شیوه های مدیریتی در فوتبال ایران انتقاد کرد. این مواضعی بود که هادی طباطبایی هم بر آنها مهر تائید زد.

کدخبر: ۳۰۷۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • biratus

    دمش گرم