کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۴۱۸۴
تاریخ خبر:

آنچه باید درباره تغییر کاربردی جدید اینستاگرام بدانید

امکان درج نظرات در زیر هر یک از پست های اینستاگرام از زمان شروع به کار این اپلیکیشن وجود داشته است، اما مشکل اینجا بود که پاسخ دادن به یک نظر در زیر یک پست کاری دشوار بود و وقتی هزاران نظر در زیر یک پست درج می شد، در عمل امکان درک کردن اینکه مخاطب هر نظر، کدام کاربر است بسیار دشوار می شد. اما اگر تجربه کار با فیسبوک را داشته باشید، حتما می دانید که مکالمه در آن شبکه اجتماعی بین مخاطبین هر پست بسیار آسان تر است. حالا وقت آن رسیده که این قابلیت در اینستاگرام هم پیاده سازی شود. با تک شات همراه باشید.

با نگاهی به به نظرات این پست می توان متوجه شد که کدام یک از نظرات در پاسخ به نظرات قبلی درج شده است. این قابلیت که از مدت ها پیش در فیس بوک وجود داشت، مورد نیاز بسیاری از کاربران اینستاگرام نیز بود و حالا با پیاده سازی آن، شاهد افزایش رضایت کاربران خواهیم بود.

اینستاگرام در توضیحاتی که درباره این نسخه جدید ارائه کرده گفته بکارگیری این قابلیت به کاربران اجازه می دهد راحت تر به صحبت باهم بپردازند. پاسخ های مرتبط باهم در یک دسته قرار می گیرند.

اینستاگرام گفته این قابلیت را به تدریج برای همه کاربران خود در سراسر دنیا عرضه خواهدکرد. پس بهتر است جدیدترین نسخه این اپ را نصب کرده و از این قابلیت جدید بهره مند شوید.

کدخبر: ۱۷۴۱۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر