کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۹۶۶
تاریخ خبر:

آنچلوتی، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت ایتالیا

ایتالیا پس از ۶۰ سال به جام جهانی نرفت تا فوتبال این کشور شاهد یک تراژدی و یک فاجعه باشد. با این حال، در فوتبال جایی برای توقف وجود ندارد. آتزوری باید دوباره از صفر شروع کند.

به گزارش gazzetta، پس از تساوی بدون گل ایتالیا مقابل سوئد در سن سیرو که حکم به صعود اسکاندیناوی‌ها به روسیه داد، ونتورا پس از قریب به یک ساعت در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و البته حرفی از استعفا نزد. همزمان کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از برگزاری نشستی برای بررسی این فاجعه خبر داد. جلسه‌ای که فردا برگزار خواهد شد. ونتورا احتمالا آخرین بازی‌اش را به عنوان سرمربی ایتالیا تجربه کرد و فدراسیون رای به برکناری او خواهد داد اما سوال مهم، جایگزین ونتوراست. هر کسی بیاید، باید از صفر شروع کند و یک تیم جدید بسازد. لیگ ملت‌ها و یورو ۲۰۲۰ به عنوان دو تورنمنت مهم در پیش است. کمتر از یک سال تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده و ایتالیا در گروه A به مصاف تیم‌های قدر اروپا می‌رود. به همین دلیل هم گاتزتا دلو اسپورت، یک نظرسنجی را برگزار کرده و از هواداران خواسته از بین الگری، آنچلوتی، کونته و مانچینی، گزینه مورد علاقه‌شان برای جانشینی ونتورا را اعلام کنند.

کارلتو در این نظرسنجی از بقیه محبوب‌تر است. پس از او، هواداران از بازگشت کونته نیز استقبال می‌کنند. این دو در حال حاضر فعالیت در عرصه باشگاهی را ترجیح می‌دهند اما فدراسیون می‌تواند با یک پیشنهاد مالی خوب، آنها را راضی کند. ونتورا سالانه ۱٫۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و برای کارلتو و کونته احتمالا این رقم به ۴ میلیون برسد. گزینه‌های بعدی نیز الگری و مانچینی هستند که هر دو با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۸۶۹۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    آنجلوتی اولش خوبه، بعدش گند میزنه به تیم !