کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۴۲۳
تاریخ خبر:

آنجلینا جولی، قربانی آزار جنسی تهیه کننده معروف

مهر: دو بازیگر مطرح هالیوود به صف چهره هایی پیوستند که تجربیات ناخوشایند خود را از هاروی واینستین در چند روز اخیر علنی کردند.

اسکرین دیلی گزارش داد؛ دیروز آنجلینا جولی و گوینت پالترو اعلام کردند شخصا با رفتارهای تجاوزگرانه هاروی واینستین تهیه کننده مطرح هالیوود روبه رو شده اند.

این در حالی است که در چند روز اخیر چهره های مطرح دیگری ضمن اعلام بی خبری از این رفتار، در برابر آن موضع گیری کرده بودند.

گوینت پالترو و آنجلینا جولی اعلام کردند از شاهدان رفتار غیراخلاقی واینستین بودند. پالترو اعلام کرد وقتی ۲۲ سال داشت با پیشنهاد غیراخلاقی واینستین روبه رو شده تا بتواند در فیلمی بازی کند و تن به این کار نداد.

او دست رد به سینه واینستین زد، با این حال در فیلم «اِما» که او را به شهرت رساند، نقش آفرینی کرد. او گفت: «من بچه بودم و نمی توانستم این رفتار را باور کنم»، اما در عین حال مجبور شد طی سال ها در منظر عموم از واینستین تعریف کند تا بتواند در آینده نقش به دست بیاورد.

این بازیگر که آن زمان نامزد برد پیت بود، ماجرا را با وی درمیان گذاشت و پیت این موضوع را با واینستین مطرح کرد. پالترو بعدا با واینستاین در «شکسپپر عاشق» هم همکاری کرد و اسکار برد.

آنجلینا جولی که بازیگر «بازی با قلب» در سال ۱۹۹۸ برای کمپانی میراماکس بود نیز به گفتن این اکتفا کرد که تجربه بدی از واینستین در جوانی داشته و در نتیجه دیگر هرگز با وی همکاری نکرده و به دیگران نیز در این باره هشدار داده است.

وی تاکید کرد چنین رفتاری با زنان در هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.

هیلاری کلینتون نیز که در انتخابات اخیر از حمایت وسیع مالی واینستین برخوردار شده بود، اعلام کرد از این رفتارها اطلاعی نداشته و آنها را محکوم کرد.

اوباما و همسرش نیز در نامه ای اعلام کردند اصلا خبری از این رفتارها نداشتند و افزودند چنین فردی نیاز به درمان دارد. ترامپ پیشتر گفته بود از شنیدن این خبر تعجب نکرده است.

کدخبر: ۱۸۱۴۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    آفرین به اوباما و همسرش???

  • mamadariay

    ترامپ خوب اومده

  • ناشناس

    فقط واکنش ترامپ???

  • hamid.r

    یارو دست رو کیا میزاشته عجب اشتهایی .