کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۲۵۶۱
تاریخ خبر:

آمیتاب باچان: حال من خوب است

آمیتاب باچان ستاره بزرگ سینمای هند که یک بیماری خفیف را پشت سر می‌گذارد اعلام کرد حالش خوب است.
به گزارش مهر به نقل از اینس، آمیتاب باچان یا «ب بزرگ» هندی‌ها اعلام کرد حالش خوب است. این بازیگر ۷۳ ساله در وبلاگ رسمی‌اش در مورد سلامتی‌اش نوشت و از همه آنهایی که برایش آرزوی سلامتی کرده بودند تشکر کرد. او از حمایت هوادارنش تشکر کرد و در برابر همه آنهایی که او را «بیگ باچان » یا به اختصار «ب ب» می‌خوانند گفت «ای اف» است که از ۲ حرف اول «خانواده گسترده» (extended family) گرفته شده است.

باچان در حالی که نوشت وقتی جسم درگیر می‌شود، ذهن و روح هم درگیر می‌شوند، افزود: در حال بهبودی هستم… هر چند روند آن آرام است. از همه آنهایی که خودشان را در خانواده «ای اف» می‌دانند، و در مورد موقعیت من ابراز علاقه می‌کنند متشکرم. به آنها باید بگویم، خوبم. در ذهن خودتان مرا در موقعیت قرار گرفتن در قبر مجسم نکنید.

او همچنین نوشته است: هر چند این یبماری مرا افقی کرده و موجب شده تا در مراسم اهدای جوایز «زی» که باید جایزه یک عمر دستاورد را به ورو دوین می‌دادم، به کارگردان استاد اکشن، خیلی ظاهرم بد باشد.

«ب بزرگ» دیروز این مطالب را در بلاگ رسمی خودش منتشر کرد.

چهره مشهور سینمای هند به طرفدارانش اطمینان داد که این شرایط معمولا می‌گذرد و در موعد مقرر شفا پیدا می‌کند.

باچان در ضمن نوشت که به کمک مسکن‌های قوی توانست به چنای هم سفر کند تا در مراسم ادای احترام در سالگرد درگذشت دوستش شرکت کند. او افزود: این مراسم آرام، زیبا، و مملو از یاد نرم و تلخ دوست درگذشته‌ بود… من هم حرف زدم… برای قدردانی از او.

آمیتاب باچان پس از بازی در یک فیلم اکشن با عنوان «وزیر» آماده می‌شود تا در فیلم «تی۳ ان» ساخته ریبو داسگوپتا جلوی دوربین برود.

کدخبر: ۸۲۵۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.r

    اگه دوستای روشن فکر وفیلم ببین من مسخره ام نکنن .آمیتا قهرمان بچگی من بود بارها از بالای کمد و راه پله های قدیمی مثل آنت ونی در فیلم امر،اکبر،آنتونی میپریدم.امید وارم سالم باشی قهرمان