کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۷۳۳
تاریخ خبر:

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی و اورژانس تهران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی تهران با ۴ هزار آتش‌نشان برای امدادرسانی و ارائه خدمت به شهروندان در صورت بروز حادثه احتمالی در آماده‌باش هستند.

مهدی داوری اظهار داشت:‌با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های شدید در ساعت آینده ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی شهر تهران با حضور ۲ هزار نفر از آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل هستند و ۲ هزار نفر دیگر از آتش‌نشانان نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حادثه‌ای خود را به مقرهای مشخص شده برسانند. وی بیان داشت:‌تمامی تجهیزات سنگین و سبک در تمام ایستگاه‌ها وجود دارد تا در صورت بروز حادثه با کمک سایر نهادهای امدادرسان در محل حادثه حضور پیدا کنیم و اقدامات لازم صورت بگیرد.

علاوه بر این، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بر اساس گزارش های هواشناسی امروز در برخی نقاط استان تهران شاهد بارش های شدید باران و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در معابر هستیم، از آماده باش کامل پایگاه های اورژانس خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر مصدومیت افراد به دلیل وقوع سیل یا آبگرفتی به دست ما نرسیده است و لازم است هموطنان توصیه های ایمنی را رعایت کنند. خالدی اظهار کرد: بارش باران منجر به وقوع سیلاب در منطقه خاورشهر شده ک این سانحه نیز مصدومی نداشته است.

کدخبر: ۲۵۲۷۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر