کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۳۹۴۷
تاریخ خبر:

آسان و بی‌دردسر، حتی بدون رونالدو

تیم رئال‌ مادرید با برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل بارسلونا در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا، برای دهمین بار قهرمان این جام شد.

به گزارش تسنیم، بازی برگشت بدون حضور رونالدوی محروم برای رئال و در غیاب آندرس اینیستای بارسایی با برتری فاحش رئال مادرید میزبان شروع شد و این تیم با گل زیبای آسنسیو در دقیقه ۴، یک بر صفر پیش افتاد. برتری یک‌طرفه رئال مادرید ادامه داشت و بنزما در دقیقه ۳۹ گل دوم سفیدپوشان را به ثمر رساند تا قهرمان اروپا با برتری ۲ بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم، میدان‌داری رئال و ناتوانی بارسلونا در ایجاد خطر،دقایق میانی کسل‌کننده‌ای رقم زد اما در دقایق پایانی بارسلونا به سمت دروازه میزبان هجوم برد و یک بار تیر دروازه رئال را لرزاند تا اقدام مشابه دشمن دیرینه در نیمه اول را جبران کند.ضمن اینکه ناواس، سنگربان رئال در اوج بود و مانع باز شدن دروازه سفیدها شد و آن سمت، مسی فروغ همیشگی را نداشت.

در نهایت با وجود تلاش‌های ۲ تیم در نتیجه نیمه اول تغییری به وجود نیامد و رئال مادرید برتری آسان ۲ بر صفر را تجربه کرد؛ آنچه با توجه به پیروزی ۳ بریک این تیم در بازی رفت، برتری مجموع ۵ بریک را برای تیم پایتخت اسپانیا رقم زد.

به این ترتیب رئال مادرید برای دهمین بار قهرمان سوپرجام اسپانیا شد.

کدخبر: ۱۷۳۹۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • gharibe

    زنده باد رئال مادرید

  • aliakbar021

    من رئالی دو اتیشه هستم ولی دوست ندارم با رسا ضعیف بشه اینجوری دیگه فوتبال برام جذ ابیتی نداره