کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۵۲۰
تاریخ خبر:

آخرین وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت بدهی ۷٫۸ میلیاری ژوزه

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مالی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گفته پندار خمارلو پرداخت ۷،۸ میلیارد تومان پول ژوزه کار مشکلی بوده اما این باشگاه موفق به انجامش شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سفر پرسپولیس به اصفهان با اتوبوس به خاطر مشکلات مالی است، خاطرنشان کرد: نه، از قبل قرار بود که با اتوبوس به اصفهان برویم چون بازی ساعت ۲۲ تمام می‌شود آخرین پرواز اصفهان به تهران هم ساعت ۲۲:۳۰ است، قرار شد با اتوبوس به اصفهان برویم و برگردیم و بعد از آن هم روز شنبه به ابوظبی برویم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا از طرف وزارت ورزش و دولت برای پرداخت طلب ژوزه پولی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است، گفت: هیچ پولی از سوی وزارت ورزش و دولت در پرونده ژوزه به ما پرداخت نشد. ما این پول را از طرف اسپانسر تامین کردیم. خوشبختانه سند‌های مالی و مبالغی که در باشگاه پرسپولیس هزینه می‌شود شفاف است.

خمارلو در خصوص اینکه چه زمانی ۲۰۰ هزار دلار پاداش حضور پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می‌شود، عنوان کرد: این ملبغ هنوز به باشگاه داده نشده یعنی طبق قانون AFC پاداش حضور در یک مرحله در مرحله بعد پرداخت می‌شود یعنی این ۲۰۰ هزار دلار بعد از بازی نیمه نهایی با الهلال به باشگاه پرداخت می‌شود. ما فعلا باید ۱۵۰ هزار دلار پاداش حضور در مرحله یک چهارم نهایی را از AFC بگیریم تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم.

در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا حداقل این تیم جایزه یک و نیم میلیون دلاری تیم نایب قهرمان را کسب می‌کند، خمارلو در مورد اینکه اگر پرسپولیس فینالیست شود این پول صرف چه اموری خرج می‌شود، گفت: برنامه طاهری این است که بیشتر این پول احتمالی به خود بچه‌ها داده شود و خرج خود تیم شود.

کدخبر: ۱۷۸۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • rezapirsay

    دقیقا این پولوازکجااوردن دادن ؟؟؟ مگه ای نانمیگفتن که پول نداریم احیانن که وزارت ورزش ازجیب مردم نداده که