کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۳۸۰۸
تاریخ خبر:

آخرین خبرها از گرانی قیمت آب

فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه اهمیت اقلیم و موقعیت اقلیم شرایطی را تحمیل کرده است که دولت در بودجه ۹۶ آب و فاضلاب را در اولویت قرار داده است، گفت: دولت قیمت آب را در بودجه ۹۶ افزایش نداده است.

حمیدرضا جانباز در حاشیه همایش علمی، آموزشی، بین‌المللی و استفاده سالم از «پساب» در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که پرسید دلیل اینکه دولت در بودجه ۹۶ آب و فاضلاب را در اولویت قرار داده است، چیست؟ آیا این موضوع به دلیل فشارهای رسانه‌ای و یا فعالیت‌های وزارت نیرو بوده است، گفت: به هر حال اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت آب بسیار در این خصوص تأثیرگذار بوده است و همچنین فعالیت‌هایی که وزارت نیرو انجام داده است بسیار در این خصوص مهم بوده است.

وی افزود: موقعیت اقلیمی و شرایطی که اقلیم به منطقه تحمیل کرده است باعث شده است که به موضوع آب تأکید بیشتری شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور ادامه داد: توجه و دادن اولویت به بخش فاضلاب در بودجه ۹۶ نیز به این دلیل است در حقیقت فاضلاب ایجاد آب جدید است بنابراین بازچرخانی یعنی اینکه آب جدیدی ایجاد شود.

جانباز در پاسخ به این سؤال که آیا در بودجه ۹۶ قیمت آب تغییری کرده و افزایش دارد؟ گفت: قیمت آب در بودجه ۹۶ افزایش نداشته است و فعلاً نیز پیشنهادی در خصوص افزایش قیمت آب و فاضلاب به دولت ارائه نشده است.

وی تأکید کرد: تجربه ما در زمینه قیمت‌گذاری نیز خوب است چرا که قیمت‌ برای تمام مناطق واحد نیست بلکه محلی است و مناطق محروم از ‌آب ارزان‌تری استفاده می‌کنند.

کدخبر: ۱۳۳۸۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • irani54321

    ارزونی مال عراقی فلسطینی وافغانی است نه ایرانی مفلوک

  • khordbin

    پس این آب و برق کی مجانی میشه؟ به وعده ه اتون عمل کنید