کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۷۱۳
تاریخ خبر:

آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های زلزله غرب کشور/مردم نگران امنیت منطقه نباشند

امدادرسانی به زلزله‌زدگان زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه که شب گذشته همزمان با این استان در چند استان‌ کشور نیز احساس شد، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی در پی وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری شب‌ گذشته در مرز ایران و عراق اعلام کرد: تاکنون ۳۴۵ جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است. تیم‌های پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان کرمانشاه مستقر و در حال معاینه اجساد هستند که تا ساعت ۱۴:۴۰ امروز، تعداد این اجساد به ۳۴۵ تن رسیده است.

۱۵:۲۴*

سر پل ذهاب در غم و نگرانی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به مناطق زلزله‌زده، سرپل ذهاب کرمانشاه منطقه‌ای است که زلزله‌ شب گذشته بیشترین خسارت را به آن وارد کرده است. مردم این شهر نگران و وحشت زده و به شدت نیازمند اقلام اولیه به خصوص آب هستند.

در چمن مجموعه ورزشی احرا دائما بالگردهای ارتش و هلال احمر و اورژانس فرود می‌آیند و زمانی که برخی از مردم متوجه می‌شوند در این بالگردها اقلامی به خصوص آب وجود دارد سریعا به سمت آن می‌روند.

۱۵:۱۷*

دستور وی‍‍ژه ربیعی به مدیران عامل تامین اجتماعی و بهزیستی در پی زلزله کرمانشاه

در پی وقوع زلزله در برخی از استان‌های غربی کشور از جمله ایلام و کرمانشاه در شامگاه یکشنبه( ۲۱ آبان ماه) وزیر تعاون و رفاه دستور بسیج امکانات و ارایه خدمات بهداشتی ، درمانی و مشاوره ای و مددکاری را صادر کرد.

۱۵:۰۶*

تعداد کشته های زلزله به ۳۴۵ نفر رسید

سازمان پزشکی قانونی از صدور جواز دفن ۳۴۵ جسد در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴:۴۰ امروز ، ۳۴۵ جواز دفن اجساد در استان کرمانشاه صادر شده است.

۱۵:۰۴*

حضور کامل پلیس در مناطق زلزله‌زده/ مردم بابت امنیت منطقه نگران نباشند

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر حضور کامل نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده گفت: مردم بابت امنیت منطقه هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به استقرار نیروهای راهور در مسیرهای منتهی به مناطق حادثه دیده تصریح کرد: نیروی انتظامی از ظرفیت خود برای خدمت رسانی به بیمارستان‌ها و بهداری‌ها استفاده می‌کند. همچنین مجموعه هواناجا می‌تواند از بالگردهای خود برای انتقال مجروحین استفاده کند. امیدواریم تا ساعات و روزهای آینده نظم خاصی در این مناطق برقرار شود و مردم به جز مصیبت از دست دادن عزیزان خود نگرانی دیگری بابت امنیت نداشته باشند.

۱۵:۰۳*

بازدید وزیر کشور از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب/ دستور برای افزایش امکانات و ارائه خدمات بهتر

وزیر کشور که به منظور بررسی روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان و دیدار با مردم و آسیب‌دیدگان به استان کرمانشاه سفر کرده است، از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب بازدید کرد و در جریان آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای ارائه خدمات به آن‌ها قرار گرفت.

۱۴:۵۶*

اعلام آمادگی مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه برای کمک به ایران

مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه از آمادگی برای کمک رسانی به حادثه دیدگان ایران خبر داد.

۱۴:۳۷*

امداد و نجات در مناطق زلزله‌زده تا صبح فردا به پایان می‌رسد

استاندار کرمانشاه از افزایش آمار فوتی‌ها و مجروحین زلزله شب گذشته در غرب کشور خبر داد و ابرازامیدواری کرد که صبح فردا کار امداد و نجات خاتمه پیدا کند.

۱۴:۳۴*

زلزله‌زدگان ثلاث باباجانی به غذا، دارو، پتو و چادر احتیاج فوری دارند

نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی با ابراز گلایه از خدمت‌رسانی کُند به زلزله‌زدگان گفت که در حال حاضر در منطقه ثلاث باباجانی احتیاج به غذا، دارو، پتو و چادر برای اسکان موقت زلزله‌زدگان وجود دارد. ما از دولت، وزرا و رییس‌جمهور می‌خواهیم که هر چه سریعتر این امکانات را فراهم کنند.

شهاب نادری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: متاسفانه از وقوع زلزله تاکنون خدمات‌رسانی به نحو مطلوب انجام نشده است. اکنون وزیر کشور و وزیر بهداشت در منطقه ثلاث باباجانی حضور دارند ولی مردم و زلزله‌زدگان احتیاج فوری به آذوقه دارند.

۱۴:۳۲*

آخرین آمار امدادرسانی نیروهای بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات درمانی به ۶۶۲ نفر در دو شهرستان سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی خبر داد.

افشین علیخانی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با آمار خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله شب گذشته کرمانشاه اظهارکرد: آخرین آمار امداد رسانی توسط تیم‌های بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر تا ساعت ۱۳ امروز ۶۶۲ مورد در دو شهرستان سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی به ترتیب ۵۰۱ و ۱۰۱ مورد است.

۱۴:۳۰*

برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان حادثه‌دیده زلزله کرمانشاه

فلاحی، مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه فلاحی با اشاره به آمادگی مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی به منظور خدمت رسانی به مصدومین حادثه زلزله گفت: همچنین دستور برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان برای بیمه شدگان حادثه دیده این استان در زلزله در اسرع وقت صادر شده است.

۱۴:۳۰*

کمک رسانی به زلزله زدگان از بعد از ظهر امروز بهتر می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران در سر پبل ذهاب اعلام کرد که حدود چهار تا پنج بیمارستان صحرایی برای استقرار در منطقه در راه هستند.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری که در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب حضور پیدا کرده، درباره وضعیت منطقه و روند امداد رسانی به زلزله زدگان اظهار کرد: گستردگی زلزله و شدت آن بالا بود ولی به دلیل اینکه قبل از آن پیش لرزه‌ای ایجاد شده بود مردم فرصت کردند که از خانه‌هایشان بیرون بیایند و این مسئله در کاهش تلفات تاثیر داشت.

وی اضافه کرد: امدادرسانی در حال انجام است و بیشتر امکانات نیز در راه است. ارتش مسئولیت شهر و سپاه مسئولیت روستاها را به عهده گرفته است و روستاهای زیادی تا کنون تخریب شده‌اند.

۱۴:۲۱*

وزیربهداشت وارد کرمانشاه شد

وزیر بهداشت به همراه وزیر کشور و رییس جمعیت هلال احمر ایران برای بررسی وضعیت مصدومان زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور وارد کرمانشاه شد.

۱۴:۲۰*

توجه رسانه‌ها به سلامت روان مخاطبان در انتشار اخبار زلزله

یک مددکار اجتماعی با تاکید بر ضرورت توجه به سلامت و بهداشت روان زلزله‌زدگان از رسانه‌ها خواست در انتشار خبرها و تصاویر مربوط به زلزله سلامت روان مخاطبان خود را نیز در نظر بگیرند زیرا انتشار تصویر اجساد و یا تصاویر هولناک دردی از مردم دوا نمی‌کند و تنها اضطراب را در جامعه افزایش می‌دهد.

۱۴:۰۰*

توزیع اقلام حیاتی بین حادثه دیدگان زلزله غرب کشور

نماینده هلال احمر در کرمانشاه از توزیع چادر، پتو و کنسرو بین حادثه دیدگان زلزله غرب کشور خبر داد.

کدخبر: ۱۸۶۷۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • soren

    امار خیلی بیشتر آشناهای ما اونجان وضعیت خیلی ناجور اب واسه خوردن ندارن

  • goltapeh

    تسلیت به تمامی مردم ایران

  • moham313yar

    تسلیت به مردم عزیز کشورم