کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۳۶۲
تاریخ خبر:

آتش بازی نفت ایران روی چاه‌های نفت عربستان

نفت ایران با پیروزی قاطع بر الشباب در خاک عربستان صدرنشین گروه خود شد.
به گزارش ایسنا، از هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B تیم فوتبال نفت ایران از ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه امشب ملک فهد شهر ریاض میهمان تیم الشباب عربستان بود که در پایان توانست با سه گل بر حریف خود غلبه کند.
علیرضا منصوریان در این دیدار تیم خود را با ترکیب علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی، مهدی شیری، وحید حمدی نژاد، ایمان مبعلی، علیرضا عزتی، غلامرضا رضایی( رضا علی یاری۷۸)، حسین ابراهیمی( ارسلان مطهری۷۴)، وحید امیری و کمال کامیابی نیا روانه میدان کرد.
بازی در نیمه نخست پایاپای دنبال می‌شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها رخ نداد اما در نیمه دوم و بخصوص در ۱۵ دقیقه اول این نیمه، این شاگردان منصوریان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و با ارئه یک بازی منطقی توانستند به گل برسند.
وحید امیری در دقیقه ۵۷ بازی روی ارسال از جناح راست و پاس کمال کامیابی نیا به زیبایی با یک چرخش و ضربه دقیق توپ را به گوشه چپ دروازه حریف چسباند و تیمش را پیش انداخت.
ارسلان مطهری نیز در دقیقه ۸۳ بازی با یک توپ ربایی زیبا از مقابل پای مدافع حریف خود را به محوطه جریمه رساند و با یک بغل پای تمام کننده برای بار دوم دروازه الشباب را گشود تا خیال علیرضا منصوریان از پیروزی تیمش در این بازی آسوده باشد.
تیم فوتبال الشباب عربستان در دقیقه ۷۶ روی یک حرکت در عمق فرصت خوبی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما این علیرضا بیرانوند بود که مانع باز شدن دروازه نماینده ایران شد.
در آخرین دقایق بازی علیاری توانست گل سوم نفت ایران را به ثمر برساند تا نماینده ایران به پیروزی مهمی دست یابد.
همچنین در بازی دیگر این گروه العین امارات و پاختاکور ازبکستان به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.
شاگردان منصوریان با سه امتیاز ارزشمندی که از این برد خارج از خانه کسب کردند توانستند با ۷ امتیاز به صدر گروه خود برسند. همچنین در این گروه العین امارات با ۶ ، پاختاکور ازبکستان با ۵ و الشباب عربستان با ۲ امتیاز در رده دوم تا چهارم قرار دادند.

کدخبر: ۲۴۳۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • davoodpishgahi

    زنده باد ایران!

  • biratus

    وقتی که تیمی به جوان هابهابده ونظم تیمی بربازیکن هاحکمفرماباشه،نتایج درخشانی هم میگیره

  • mohsen.yari

    قطب جدید فوتبال ایران،بچه ها خسته نباشید .