کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۳۵۰
تاریخ خبر:

۳۳ هزار دلار برای تماشای جام جهانی

بلیت‌های بازی‌های باقیمانده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا ۲ میلیون روبل (۳۳ هزار دلار) در بازار سیاه عرضه می‌شود.

بازار بلیت مسابقات جام جهانی که از نخستین روز‌ها شروع شد همچنان داغ است و با توجه به افزایش قیمت ازسوی فیفا و باقیمانده تنها چهار بازی تا بسته شدن پرونده جام جهانی، قیمت‌ها سر به فلک گذاشته است.

در فضای مجازی عرضه بلیت‌های دیدار‌های باقیمانده جام جهانی افزایش یافته و هزاران اطلاعیه برای فروش بلیت در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورد.
روزنامه ایزوستیا با اشاره به اینکه بهای بلیت‌های دیدار‌های جام جهانی ده‌ها برابر بیشتر از میزان واقعی عرضه می‌شود، گزارش داده است که بلیت برای هر نفر در بازی‌های نیمه نهایی و فینال تا ۲ میلیون روبل رسیده است هرچند که ممکن است بلیت تقلبی باشد.

بلیت‌های مسابقات باقیمانده در شبکه‌های اجتماعی وکنتاکته، فیس بوک، اودناکلاسنیکی و اینستاگرام عرضه می‌شوند و تعدادی از فروشندگان روس و مابقی خارجی هستند.

یوگنی رابچفسکی مدیر شرکت روسی سئوسلاب (دست اندرکار نظارت بر فضای مجازی) به روزنامه روسی گفت: بیشتر فروشندگان از ساکنان مسکو، سن پترزبورگ و نیژنی نووگراد هستند.
درهمین حال، مقامات ورزش روسیه به مردم توصیه می‌کنند که بلیت‌ها را تنها از سایت فیفا یا مراکز رسمی عرضه بلیت خریداری کنند.

دیدار دو تیم ملی فوتبال فرانسه و بلژیک امروز سه شنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
تیم‌های انگلیس و کرواسی نیز چهارشنبه ۲۰ تیرماه به مصاف هم می‌روند.
تیم‌های پیروز این دو دیدار، در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آخرین بازی جام را برگزار خواهند کرد و قهرمان جام جهانی را بالای سر خواهد برد.
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خردادماه با حضور ۳۲ تیم در ۱۱ شهر و ۱۲ ورزشگاه روسیه آغاز شده است.

کدخبر: ۲۱۸۳۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر