کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۸۰۵۴
تاریخ خبر:

۱۲تئوری توطئه در اینترنت؛ از ملانیا ترامپ تا خزندگان حاکم بر زمین

عقاید و شایعات عجیب و غریب با حضور اینترنت، رنگ و بوی مجازی به خود گرفته است. بیزینس اینسایدر بر این اساس ۱۲ تئوری توطئه که بیشتر از بقیه در اینترنت دست به دست می شود را مطرح کرده که با هم در زیر می‌خوانیم:

شماره ۱- ملانیا ترامپ یک بدل دارد که در سفرهای اقتصادی همراه با رئیس‌جمهور به سفر می‌رود. توئیت بازان با کنار هم قراردادن تصاویر ملانیای واقعی و کسی که کنار ترامپ می‌ایستد، معتقدند ملانیای اصلی کوتاه‌تر از بدل اوست.

شماره ۲- جی کی رولینگ وجود خارجی ندارد. نینا گرانفلد، فیلم‌سازنروژی در سال ۲۰۰۵ اعلام کرد فردی به نام جی کی رولینگ خالق هری پاتر وجود خارجی ندارد و این مجموعه توسط شورای نویسندگان ایجاد شده که خانم رولینگ ظاهر قضیه است و پوشاننده حقیقت پشت ماجرا است.

شماره ۳- فنلاند و فنلاندی وجود ندارد. در سال ۲۰۱۵ در سایت reddit کاربری به نام Raregans نوشت در طول جنگ سرد در تلاش برای حفاظت از حقوق ماهیگیری در دریای بالتیک و رقابت میان ژاپن و شوروی، فنلاند ساخته شد. به عقیده وی افرادی که فنلاندی نامیده می شوند، مردم سوئد، استونی و روسیه هستند و اصلا فنلاندی نداریم.

شماره ۴- گروهی از نخبگان خزنده بر زمین حکومت می‌کنند و جاستین بیبر یکی از آنها است. در نظرسنجی سال ۲۰۱۶ از ۱۲ میلیون نفر معلوم شد که گروهی از نخبگان به شکل مارمولک و خزندگان هستند که کره زمین را می‌چرخانند.

شماره ۵- ملکه انگلیس آدمخوار است. تا به حال فکر کرده‌اید چرا ملکه انگلیس اینقدر عمر درازی دارد؟ تاریخ نگار انگلیسی، هوبرت هامدینگر معتقد است پاسخ را یافته است: او باید گوشت انسان بخورد تا شاداب بماند. در سال ۲۰۱۲ یکی از خدمه ملکه در قلعه وینسور ادعا کرد بقایای گوشی انسانی را در فریزر ملکه پیدا کرده است.

شماره ۶- چالش سطل یخ یک تشریفات شیطانی است. وقتی در سال ۲۰۱۴ چالش مذکور اوج گرفت، کاربران در یوتیوب این کار را نسخه شیطان برای انسان دانستند که توسط شیطان کدهای مخفی آن نوشته و تصویب شده است.

شماره ۷ - ناسا درباره خورشید دوم اطلاعات ذی‌قیمتی دارد که به کسی نمی‌گوید. وقتی ناسا از کشف Planet 9 در سال ۲۰۱۶ خبر داد، پاول کاکس به عنوان منجم، اعلام کرد ناسا در واقع خورشید دوم را کشف کرده است.

شماره ۸ - میشل اوباما زن رئیس جمهور سابق، در واقع یک مرد است نه زن! گفته می‌شود وقتی جوآن ریورز در سال ۲۰۱۶ در جوک خنده داری گفت میشل اوباما دو جنسیتی است، توسط اوباما ترور شد.

شماره ۹ - کره زمین صاف و مسطح است. پس از خسوف اخیر در ماه اوت، تعداد کاربران یوتیوب که به تئوری صاف بودن زمین اعتقاد پیدا کرده‌اند، چند برابر شده است.

شماره ۱۰ - اسرائیلی‌ها یک بسته شیطانی حاوی کوسه‌های جی پی اس دار در اختیار دارند که از آنها علیه دشمنان خود استفاده می کنند. مردم می‌گویند حمله کوسه‌ها به سواحل مصر در سال ۲۰۱۰ ثابت کننده این تئوری است. مردم در جنوب سینا دولت اسرائیل را مقصر دانستند و از کوسه‌های جاسوسی گفتند که به مصر حمله کردند.

شماره ۱۱- برنامه توسعه پایدار سازمان ملل موسوم به دستورکار۲۱ / Agenda 21 برنامه‌ پنهانی روشنفکرها است تا اکثریت قریب به اتفاق جمعیت کره زمین نابود شود.

شماره ۱۲- روبرت کارداشیان و تد کروز یک نفر هستند. تئوری مبتنی بر این فرض است که روبرت کارداشیان نمرده و او همان تد کروز است که وارد کار سیاسی شده است.

کدخبر: ۱۸۸۰۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali20h

    اون قسمتش درسته که گفتهذیه مشت خزنده بر زمین حکومت میکنند حالا شاید جسمشان خزند ه نباشه اما روح خبیسشان از خزندگان پست ت ره وگر نه کدوم حیوانی دستور میده بمب اتم بزنن تو شهر ؟ گاز خردل و سارین بریزن سر مردم؟ کدوم حیوانی قبول میکنه کل پول دنی ا در دست ۱ ℅ باشه؟ مگه انسان چقدر پول نی از داره؟ تمام اروزهای زمینی یک انسان با یک میلیون دلار بهش میشه دست پیدا کرد ببی نید چند ده و چند صد میلیون دلار جمع میکن ند بازم سیر نمیشن؟

  • yousef1360

    اگر گوشت انسان باعث شادابی میشه،ما هم بر یم گوشت انسان بخوریم واله