کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۴۸۶
تاریخ خبر:

یک کیلوگرم طلا، زندگی مسافربر و خانواده‌اش را دگرگون کرد

جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه از دستگیری راننده مسافربری که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلای جا مانده در خودروی‌اش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین همتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل تیرماه امسال مردی هراسان به کلانتری ۱۹۰ مجیدیه مراجعه و اعلام کرد که در کارگاه طلافروشی کار می‌کند و امروز درحالی که برای خرید یک کیلو و ۱۵۰گرم طلا به بازار رفته بود، طلای خریداری شده را درون ظرفی کوچک گذاشته و سوار بر یک خودروی پراید به صورت دربستی شده اما پس از پیاده شدن از خودرو در مجیدیه این ظرف را در خودرو جا گذاشته است.

همتی با بیان اینکه این مرد با طرح شکایت از ماموران تجسس کلانتری درخواست پیدا کردن پراید و کشف طلاهایش را داشت، گفت: ماموران کلانتری در تجسس‌های اولیه خود پراید مذکور را شناسایی کرده و در ادامه با توقیف خودرو مشخص شد، خودرو در این چند روزه فروخته شده است که به همین دلیل ماموران اقدامات خود برای یافتن آدرس منزل متهم را آغاز کردند.

جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه ادامه داد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهم منزلش را نیز فروخته و از آنجا اسباب‌کشی و نقل مکان کرده است، که پس از آن تحقیقات ماموران وارد فاز دیگری شد و آنان سرانجام موفق شدند با انجام تحقیقات و عملیات فنی پیچیده به متهم که مردی ۳۷ ساله، متاهل دارای یک فرزند بود رسیدند.

وی با بیان اینکه این فرد دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری منتقل شد، گفت: در بررسی های انجام شده در کلانتری مشخص شد، متهم تمامی طلاها را به دامادشان داده و با استفاده از پولی که از دامادشان دریافت کرده ماشین پرشیای نو خریده است، که در ادامه داماد خانواده متهم که مردی ۴۵ساله بود نیز به عنوان متهم بعدی پرونده بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

همتی با بیان اینکه متهم دوم که در کار سنگ جواهرات بود، گفت: این فرد در بازجویی‌ها مدعی شد که طلاها را به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان به فروش رسانده و در مرحله بعدی تحقیقات نیز اعتراف کرد پول‌های حاصل از فروش طلا را خرج کرده و با آن یک خودرو برای خودش و یک خودروی دیگر برای خواهرش خریده و حتی لوازم خانه خود را نیز نو کرده است و برای اعضای خانواده گوشی‌های گران قیمت خریداری کرده است.

جانشین کلانتری ۱۹۰ مجیدیه افزدو: با تشکیل پرونده متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شده و باید تمام مبلغ طلاها را به شالکی بازگردانند.

کدخبر: ۲۱۸۴۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masoudronin

    ولی طرف حالی داده به خودش ها?

  • jamalgh

    ????

  • fafa

    چقدر راحت خرید کرد!!!