کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۰۶۰۱
تاریخ خبر:

یک ایرانی قهرمان فوتبال آمریکا شد

شب گذشته در لیگ آمریکا تیم تورنتو اف سی این کشور به مقام قهرمانی این فصل فوتبال آمریکا دست یافت.

تیم تورنتو اولین بار است که در تاریخ باشگاه خود به مقام قهرمانی لیگ آمریکا دست پیدا می کند. این تیم که برای دومین فصل پیاپی به فینال مسابقات ام ال اس رسیده بود، این بار موفق شد برخلاف فصل قبل جام قهرمانی را بالای سر ببرد. نکته جالب توجه در رابطه با این قهرمانی اینکه استیون(مهرداد) بیت آشور، مدافع راست ایرانی تیم تورنتو نیز از ابتدا در میدان حضور داشت و با بازی خوب و حضور نود دقیقه ای خود، یکی از ارکان پیروزی تیمش لقب گرفت.

یت آشور یکی از اصلی ترین بازیکنانی محسوب می شد که در موج حضور بازیکنان ایرانی الاصل در تیم ملی ایران و تحت رهبری کارلوس کی روش قرار داشت و با عملکرد خوب خود این مربی را مجاب کرد تا یکی از بازیکنان ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ محسوب می شود. اما پس از آن بازی ها وی دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید تا با تمام قوا در خدمت تیم های باشگاهی خود باشد.

مدافع راست سابق تیم ملی که این روزها با پیراهن تیم اف سی تورنتو در فوتبال آمریکا حاضر است پیش از آن به مدت چهارسال برای تیم ونکوور وایت کپس و قبل از آن نیز برای تیم سن خوزه توپ زده است.

کدخبر: ۱۹۰۶۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • reefar99

    هفت صبح عزیز، آن یکی ایرانی چه نقشی در ا ین تیم قهرمان داشته؟ بازیکن بوده؟ مربی ب وده؟ توپ جمع کن بوده؟لطفا خبر رو کامل بذ ارید رو سایت

    • sadra

      حق با شماست دوست عزیز! اشتباه موجود در م تن اصطلاح شد… ممنون از تذکرتون

  • parii9495

    نگفتین کی گل زده