کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۶۳۸۵
تاریخ خبر:

یکه تازی آبی اناری ها با ادامه گلزنی های MSN

شاگردان لوئیز انریکه که در فرم فوق العاده ای به سر می برند، با در اختیار داشتن ترکیبی کامل به مصاف سوسیداد رفتند. موقعیت های بارسا خیلی زود شروع شد و آنها در دقیقه '۳ روی پاس در عمق نیمار و فرار سوارز، صاحب موقعیت تک به تک شدند که رولی با پا ضربه مهاجم اروگوئه ای را برگشت داد. در دقیقه '۱۳ بارسا باز هم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه سر اینیستا روی ارسال سوارز، به تیر عمودی برخورد کرد و گل نشد. سرانجام در دقیقه '۲۴ بالاخره دروازه میهمان باز شد و نیمار گل اول مسابقه را به ثبت رساند.

به گزارش طرفداری، بازی در نیمه نخست طبق معمول در اختیار بارسلونا بود و شاگردان اوزه بیو نیز توانایی خلق موقعیت یا در دست گرفتن توپ و میدان را نداشتند و این بار در دقیقه '۴۱ برای دومین بار دروازه خود را باز شده دیدند تا سوارز هم مثل اغلب هفته ها و بازی های اخیر بارسا موفق به گلزنی شود. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم، بارسا همچنان مالک توپ و میدان بود و در دقیقه '۵۲ خیلی زود اختلاف را بیشتر کرد و این بار سمت حمله را به جناح چپ منتقل کردند تا نیمار دومین گل خود را هم به ثمر برساند. حملات بارسا ادامه داشت اما در این نیمه سوسیداد هم ضد حملات خوبی ترتیب داد هرچند که راه به جایی نبردند. در دقیقه '۸۵ مسی از سمت راست محوطه با ضربه ای فنی و کات دار توپ را به تیر افقی دروازه زد تا امشب در گلزنی ناکام بماند. اما این ناکامی ۵ دقیقه بعد به پایان رسید و مسی چهارمین گل بارسا را در دقیقه '۹۰ به ثمر رساند و کار با همین نتیجه پایان یافت تا با قدرت به صدرنشینی ادامه دهند.

کدخبر: ۶۶۳۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • vahid.kia

    خدایش بهترین تیم باشگاهی دنیاس