کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۱۲۶۰
تاریخ خبر:

«گشت ۲» ۱۱۰ میلیون، «ماجرای نیمروز» ۸۵ میلیون

از روز گذشته دو فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و «گشت۲» ساخته سعید سهیلی در سینماهای کشور به نمایش درآمدند. پخش کنندگان این دو فیلم سینمایی در گفت وگو با آی سینما فروش افتتاحیه این دو فیلم سینمایی را اعلام کردند. دو فیلمی که از مهم‌ترین فیلم های اکران نوروز امسال به حساب می آیند و گیشه سینماهای کشور امید بسیاری به فروش این دو فیلم و «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی دارد تا نوروز ۹۶ بتواند خاطره اکران موفق نوروز ۹۵ را تکرار کند.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به تهیه کنندگی سید محمود رضوی با بازی مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، جواد عزتی و مهدی پاکدل که اکران خود را از هفته گذشته در سینماهای شهرستان شروع کرده بود، از روز گذشته نمایش خود را در سینماهای تهران هم آغاز کرد.

«ماجرای نیمروز» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۴ سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص داد، به گفته فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش «سیمای مهر»، روز گذشته توانست در سینماهای تهران و شهرستان ۸۵ میلیون تومان درآمد کسب کند.

از سوی دیگر فیلم «گشت ۲» که در ماه گذشته حواشی بسیاری را به وجود آورد و حتی از آن در کمیسیون فرهنگی مجلس هم صحبت به میان آمده بود، بنا بر اعلام احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» در اولین روز اکران خود تنها در سینماهای تهران، توانست ۱۱۰ میلیون تومان فروش کند.

مدیران «فیلمیران» که امسال دو فیلم «یک روز بخصوص» و «آباجان» را برای اکران در نوروز امسال آماده کردند، از ارائه فروش افتتاحیه این دو فیلم خودداری کردند.

منبع: آی‌سینما

کدخبر: ۱۵۱۲۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر