کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۷۴۷۷
تاریخ خبر:

گزارش تصویری؛ جزییات باورنکردنی از زندگی لوکس رهبر کره‌شمالی

کره شمالی کشور مرموزی است، هیچ اطلاعات درست و دقیقی از وضعیت این کشور، سیاستمداران و وضعیت زندگی مردم در دسترس رسانه ها نیست. اما به نظر می‌رسد رهبر کره شمالی در رفاه کامل به سر می برد و زندگی کاملا لوکسی دارد. این در حالی است که غذای مردم این کشور جیره بندی است.

عکس‌های پیوست شده به این خبر،‌ جزییات بیشتری از زندگی لوکس کیم جونگ اون را نشان می‌دهند…

توضیحات

در حالی که مشروبات الکلی محلی در کره شمالی ارزان و در دسترس است اما به نظر می رسد باب طبع کیم نیست، در عوض، بر اساس گزارش ها وی به طور متوسط سالانه 30 میلیون دلار برای واردات مشروبات الکلی به کره شمالی برای حلقه نزدیکان خود صرف می کند. رهبر کره شمالی ترجیح می دهد مشروبات الکلی از برندهای گران قیمت در اختیار داشته باشد تا جایی که قیمت هر بطری از این برند گران قیمت 2 هزار و 145 دلار است.

توضیحات

معروف است که کیم جونگ اون گوشت خوک با کیفیت بسیاربالا را از دانمارک سفارش می دهد، خاویار مصرفی کیم جونگ اون نیز از ایران می رسد، خربزه و گوشت نیز از چین به کره شمالی ارسال می شود. در حالی که رقم دقیق هزینه هایی که برای واردات غذاهای مورد علاقه و مصرفی رهبر کره شمالی و اطرافیانش عنوان نشده است اما این رقم میلیون ها دلار براورد شده است. این در حالی است که مردم کره شمالی غذای کافی برای خوردن ندارند. مواد غذایی در کره شمالی برای اغلب مردم این کشور جیره بندی شده است. در آگوست سال 2015 به طور مثال، میزان جیره هر نفر در روز تنها 250 گرم غلات بود. پروتین نیز به جز قطعه های کوچک ماهی خشک و یا ماهی مرکب آن هم در فواصل طولانی مدت در سبد غذایی مردم این کشور جایی ندارد و بسیاری از مردم کره شمالی برای تامین غذای خود با ناتوانی مواجه هستند.

توضیحات

وقتی که شما میلیونر باشید احتمالا به مغازه سیگار فروشی نمی روید و از پشت باجه تقاضای سیگار نمی کنید، این دقیقا شرایط کیم جونگ اون است که طراحی سیگارهایش را به طراح فرانسوی سپرده است. قیمت هر بسته سیگار طراحی شده کیم جونگ اون 44 دلار است که به همراه کیف چرم و دیگر هزینه ها به 165 دلار می رسد.

توضیحات

اغلب مردم هیچ گاه فکر نمی کنند که یک قایق بادبانی داشته باشند اما کیم جون اون مالک یک قایق بادبانی 200 متری است. این قایق بادبانی 8 میلیون دلار ارزش دارد. این در حالی است که مردم کره شمالی حق داشتن گوشی تلفن همراه را ندارند. اغلب مردم کره شمالی حق داشتن تلفن همراه را ندارند. برخی دیگر نیز دسترسی محدودی به خطوط عمومی دارند اما همه تماس ها در این کشور توسط مقامات در کره شمالی بررسی می شوند.

کدخبر: ۱۶۷۴۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammadgolestani

    اینم بنویس ک مردمش فک میکنن خوشبخت ترین مردم روی زمینن?

  • mahyar22

    به مردم کره شمالی بابت این همه سختی چی بدست آوردند آین همه سختی را برای چه تحمل میکنن

  • khordbin

    جهان سوم همینه

  • mohamadabasi

    مفت چنگش

  • tiam

    چرا باورنکردنی…همه دیکتاتورا همینن…..غیر این باشه عجیب و باورنکردنیه

  • mhran98

    بشنو و باور نکن که، اینها همه هنر رسانه‌ های غربیست که کل دنیا را تحمیق میکنند، و نتیجه اش همه جا پیداست از رئیس نهاد حقو ق بشر سازمان ملل شدن عربستان گرفته تا بر قرار ماندن زندان گوانتانامو و به اصطلاح کشته شدن بن لادن و هیاهوی مبارزه عربستان و ترکیه و اسرائیل و آمریکا با تروریسم و داعش و القاعده و بوکوحرام و. و. و. و.!! !!

  • ebrahimkhanbazari

    باور نکنین. کذب محض مردمانشان عاشق کیم ه ستند. الکی امکان نداره عاشق کسی شد. از ط رفی مردمانشان شعار میدن ما خوشبختیم

  • majidbolhasani

    افکار دیکتاتوری یعنی همین و لاغیر.یکی از دیکتاتورهای قرن حاضر که فقط و فقط به قد رت نظامی که اول تا آخر گذرا و فانی خواهد بود همین رهبر کره خر شمالی است.

  • chista

    تفرقه بنداز حکومت کن مردم کره شمالی عاشق انه رهبرشونو دوست دارن. باید دید چه کسی از این اتحاد ناخشنود است.

  • moualem

    ??جالبه بعضیها آنقدر غرق در کمونیست شدن که حاضر نیستند واقعیتها را باور کنند که همه دیکتاتورها اینگونه زندگی کثیفی دارند .

  • mhran98

    چه ربطی به غرق! کمونیست شدن داره؟!! حتما ً جنابعالی هم غرق در بودآ و صهیونیسم شدی ، که فکر میکتی هر خبر سازی شبکه های صهیو نیست جهانی عینهو!! واقعیته هه هه هه هه هه ? ? ? ?.?

  • moualem

    پس شاهپوری معلوم شد که بدجوری عاشق کمونی ستهایی ???

  • aliroushandel79

    بعضیا چقدر سادن که میگن مردم کره شمالی ر هبرشونو دوست دارن, اون بیچاره ها یا از ت رسشون میگن یا حتما پاچه خوارشن