کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۴۸۵۱
تاریخ خبر:

گزارش تصویری؛ افشای راز شکست منچستر مقابل بارسلونا

در جریان شکست سه بر صفر منچستریونایتد مقابل بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب در نوکمپ اتفاق افتاد، اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد وقتی تصمیم به تغییر آرایش تاکتیکی تیمش می‌گیرد، دستوراتش را روی تکه کاغد کوچکی نوشته و در کنار زمین به مارکوس راشفورد می‌دهد تا او این تغییرات را به دیگر بازیکنان تیم ابلاغ کند.

ولی یادداشت سری سولسشر در کوران بازی، با بی‌دقتی از دست راشفورد رها شده و توسط تراشتگن، دروازه‌بان بارسا پیدا می‌شود تا تغییرات منچستریونایتد لو برود.

در تصاویر بازی مشخص است که کیه‌ران مک‌کنا از کادر فنی یونایتد مطالبی را روی یک تکه کاغذ یادداشت کرده و به سولسشر می‌دهد. سرمربی یونایتد بعد از بررسی آن یادداشت، به کنار زمین آمده و کاغذ را به مارکوس راشفورد می‌دهد.

راشفورد درحالیکه کاغذ را در دست دارد مدتی به بازی کردن ادامه می‌دهد تا اینکه بعد از یک درگیری با جرارد پیکه، کاغذ را روی زمین رها کرده و بلند می‌شود تا به جریان بازی برگردد.

اما آن کاغذ مدت زیادی روی چمن نمی‌ماند چون مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسا به سمت یادداشت آمده و آن را از زمین بلند کرده و محتویاتش را می‌خواند و به این ترتیب از تغییر نقشه یونایتد آگاه می‌شود.

تراشتگن بعد از خواندن، یادداشت را همانجا که بوده می‌اندازد، شاید به این قصد که راشفورد اگر به دنبال کاغذ مورد اشاره برگشت متوجه نشود که دروازه‌بان بارسا از محتویات آن آگاه شده است.

بعدها با انتشار عکسی از یادداشت مورد اشاره مشخص شد که هدف سولسشر از دادن آن کاغذ به راشفورد تغییر سیستم تاکتیکی تیمش از ۴-۳-۳ به ۴-۴-۲ بوده است.

توضیحات

نقشه‌هایتان را روی ماغذ بنویسید و بعد دست رشفورد بدهید

توضیحات

مطمئن‌تر از رشفورد نبود؟ کسی که کاغذ نقشه‌های مربیش رو توی زمین ول می‌کنه

توضیحات

دشمن زرنگ هم بد دردسری است؛ مثل این آقای ترشتگن آلمانی

کدخبر: ۲۵۴۸۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر