کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۷۹۳۰
تاریخ خبر:

کلوپ فاتح دوئل حیثیتی با گواردیولا

شاگردان کلوپ در شبی که منچستر سیتی نمایش خوبی ارائه نکرد با ارائه یک بازی حساب شده موفق به شکست تیم گواردیولا شدند تا سال ۲۰۱۶ را با یک پیروزی شیرین به پایان ببرند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های لیورپول و منچستر سیتی که به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول لیگ برتر حضور دارند از هفته نوزدهم این رقابت ها در ساعت ۲۱ در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۸:

تیم میزبان خیلی زود موفق شد به گل برسد. لالانا سانتر خوبی را به روی دروازه ارسال کرد و وینالدوم بالاتر از مدافعان سیتی توانست با یک ضربه سر تماشایی دروازه براوو را باز کند.

دقیقه ۴۵: فیرمینو روی پاس اشتباه توره در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و بلافاصله لالانا را با دروازه سیتی تک به تک کرد اما داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۵۶: سیلوا که در نیمه اول در جریان بازی حضور نداشت از بین دو بازیکن لیورپول عبور کرد و ضربه خوبی به سمت دروازه مینیوله زد اما توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. سیتی که در نیمه اول نمایش ناامید کننده ای ارائه کرد در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و توانست چند موقعیت نصف و نیمه ایجاد کند.

دقیقه ۶۴: هندرسون که بنظر می رسید مصدوم شده جای خودش را به اوریگی داد. لالانا با این تعویض عقب تر رفت تا جای هندرسون را پر کند.

دقیقه ۷۸: لیورپول روی کرنر ارسالی بازیکنان سیتی می توانست یک ضد حمله تماشایی بزند اما یحیی توره در آخرین لحظه مانع از رسیدن توپ به وینالدوم شد.

کدخبر: ۱۳۷۹۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر