کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۱۲۹۱
تاریخ خبر:

کدام خودروهای زیر ۱۰۰میلیون، بیشتر ارزان شدند؟

بررسی ها نشان می‌دهد ریزش قیمت خودروهایی با بهای کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار محسوس است و و خودروهای مصرفی چون پراید و ساینا و تیبا و سمند با تغییرات قیمت محسوس روبرو شده‌اند.

قیمت پراید ۱۱۱ از ۵۶ میلیون تومان در اردیبهشت ماه سال جاری، به ۵۰ میلیون تومان در روزهای اخیر رسیده است . در عین حال قیمت سایپا ۱۳۱ نیز از ۵۰ میلیون تومان در ماه گذشته به ۴۴ میلیون و هفتصد هزار تومان در حال حاضر کاهش یافته است .

سایپا ۱۳۲ نیز از ۵۲ میلین تومان به ۴۷ میلیون تومان رسید و سایپا ۱۵۱ نیز با کاهش ۳.۵ میلیون تومانی قیمت در محدوده ۴۴ میلیون تومان معامله می شود .

تیبا نیز کاهشی۴ میلیون تومانی را در یک ماخ اخیر شاهد بود . این خودرو پیش تر با قیمت ۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می شد اما در حال حاضر ۵۱ میلیون تومان قیمت خورده است .

نیبا دو اما کاهش هفت و نیم میلیونی قیمت را شاهد است . این خودرو در حال حاضر ۵۶ میلیون تومان آگهی شده است .

ساینا اتوماتیک نیز از ۸۴ میلیون و به ۷۸ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۶ تیپ دو که به قیمت ۹۵ میلیون در اردیبهشت ماه فروخته می شد ، به ۸۰ میلیون تومان تومان رسیده است و البته کسانی که قصد فروش فوری دارند مجبورند به کمتر از این قیمت نیز راضی شوند . ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ار ۱۱۲ میلیون تومان به ۹۷ میلیون تومان رسیده است .

فعالان بازار نرخ سمند LX را حدود ۸۱ میلیون تومان اعلام کردند . این خودرو در اردیبهشت ماه ۸۷ میلوین تومان قیمت داشت.

کدخبر: ۲۶۱۲۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    خیلی ارزون شدن؟!! پراید ۱۴ میلیونی یک دف عه رفت بالای پنجاه میلیون و حالا یک مقدا ر اومده پایین ، خیلی اتفاق عجیبی است؟!!

  • parisa20

    چقد زور زدین تا ۳ الی ۴ میلیون قیمتش رو پایین بیارین خجالت بکشید پراید ۱۵ میلیون ی بی ارزش بشه ۴۰ الی ۵۰ میلیون ، از خدا بترسید که آخر عاقبت همه زیر خاک و حساب ب ه اعماله

  • mh65811

    آخی، سه برابر شدن قیمت و الان پنج تا ده میلیون ارزون شدن،ما لیاقت این همه لطف را نداریم به خدا، اقتصاددانان و سرپرستان ع زیز?