کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۴۲۳۹
تاریخ خبر:

کتاب‌هایی از شمس لنگرودی در نمایشگاه کتاب

ایسنا: شمس لنگرودی از کتاب‌هایی که از او در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود می‌گوید.
این شاعر و نویسنده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت آثارش در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: تنها ناشری که اطلاع دارم چه کتابی از من درمی‌آورد، انتشارات نگاه است. این ناشر سه کتاب از من در نمایشگاه کتاب دارد که این کتاب‌ها تجدید چاپ شده‌ اما ویراست جدیدی دارند.

او در این‌باره افزود: کتاب «گردباد شور جنون» (تحقیقی در چگونگی شکل‌گیری تاریخی «سبک هندی» و بررسی اشعار و احوال کلیم کاشانی) قبلا چندباری چاپ شده است، اما حالا با تغییرات جدیدی منتشر می‌شود. همچنین کتاب «شعر دوره بازگشت» (بررسی شعر دوره‌های افشاریه، زندیه و قاجاریه) بازبینی و منتشر شده است. دیگری هم «کتاب موسیقی؛ اشعاری در ستایش سازها» است که یک ماه پیش منتشر شد و به اتمام رسید و چاپ جدیدش به نمایشگاه می‌رسد.

«رفتار تشنگی»، «در مهتابی دنیا»، «خاکستر و بانو»، «جشن ناپیدا»، «قصیده‌ لبخند چاک چاک»، «نت‌هایی برای بلبل چوبی»، «پنجاه و سه ترانه‌ عاشقانه»، «باغبان جهنم»، «ملاح خیابان‌ها»، «رسم کردن دست‌های تو»، «می‌میرم به جرم آن‌که هنوز زنده بودم»، «شب نقاب عمومی است» و «حکایت دریاست زندگی» از جمله مجموعه شعرهای منتشرشده شمس لنگرودی هستند.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

کدخبر: ۲۵۴۲۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر