کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۲۰۷
تاریخ خبر:

چگونه ستاره های والیبال ،اربابان شکست خورده تیم ملی شدند؟

عصرایران ؛ پیش از شروع مسابقات جام جهانی تقریبا همه از سطح بازیکن سالاری در والیبال ایران خبر داشتند. شاید قبل از مسابقات کمتر کسی از میزان نفوذ و قدرت سعید معروف در تیم ملی خبر داشت اما اخباری که از فدراسیون درباره ملی پوشان منتشر می شد نشان می داد که رییس فدراسیون هم نسبت به ستاره ها بسیار مهربان است. ستاره هایی که برای مسابقات شان این فرصت را پیدا می کنند که به عنوان اولین ورزشکاران ایرانی همراه همسرانشان باشندو پس از آن هم مسابقات لیگ را برای خستگی و استراحت شان نیمه تعطیل می کنند.
بارها نوشته شده که لیگ ۱۲ تیمی ایران در سال جاری چه بلایی به سرش آمد. لیگ را به دو نیم شش تیمی تبدیل کردند و قبل از مسابقات لیگ جهانی بازی ها به نیم فصل رسید. یعنی پس از بازی های آسیایی هر کدام از بازیکنان تیم ملی اگر در لیگ شرکت می کردند فقط ۶ بازی انجام داده بودند. که به شهادت بازیکنان و مربیان لیگ والیبال اکثر بازیکنان به دلیل خستگی همین مسابقات را هم روی نیمکت نشسته اند.
شاید همین جا بوده که ستارگی بازیکنان تیم ملی تغییر کرده .هرچند مقام های کسب شده توسط ستاره های تیم ملی قابل تقدیر است اما به نظر می رسد که در میان این همه توجه و احترام راه بازیکنان تیم ملی کمی تغییر کرده باشد.
این نمایی بوده که اکثر مردم با آن مواجه بوده اند اما تمرینات تیم ملی خبر می دهد که بازیکنانی که خود را در سطح جهانی می بینند خیلی از مربی ای که اولین تجربه اش را پشت سر می گذارد حرف شنوی ندارند. البته مربی تیم زنیت هم در مورد کنار گذاشتن معروف نکته ای را اعلام کرده بود که نشان دهنده همین ماجرا است. او در مصاحبه ای گفته بود که معروف برنامه های من را در زمین اجرا نمی کند.
حالا اولین چالش فدراسیون والیبال و ریس اش این است که با این حجم از ستارگی بازیکنانش چه برخوردی بکند. حجم بالایی از ستارگی که شاید نمایش بیرونی نداشته اما اکثر مخاطبان والیبال را متقاعد کرده است که یکی ازدلایل شکست تیم ملی ایران در مسابقات بوده است.
مشکل دوم فدراسیون والیبال که کمتر از مشکل اول هم نیست کیفیت نیمکت اش است. کواچ نه در کل مسابقات که در همان مسابقه اول نشان داد که ممکن است در مسابقات مهم در مقابل مربیان بزرگ چطور نتیجه را از دست بدهد.
شکست ولاسکو برای بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بسیار مهم بود و به همین دلیل در بازی اول نمی شود خیلی آنها را مقصر دانست. با این همه تیم ملی ایران در امتیازات پایانی با یک جین ستاره بین المللی به جوانان ۲۴ ساله ولاسکو باخت .

کدخبر: ۵۴۲۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • majid1980

    بندازن همه رو بیرون و تیم جدید بسازند تا ادب بشن

  • mohammad1017

    پول مفت اخرش همینه

  • khalili

    معروف تیم رو به گند کشیده …. مرتیکه خوشی زده زیر دلش از رو شیکم سیری بازی میکنه

  • haftesobhi

    معروف خیلی بی جنبه و آب زیر کاهه..