کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۷۲۳۴
تاریخ خبر:

چهار تیم نیمه نهایی چمپیونز لیگ حریفان خود را شناختند

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و بر این اساس در بازی رفت، بایرن و لیورپول میزبان رئال و رم خواهند بود.

سه شنبه و چهارشنبه گذشته، بازی های برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.

رم که در بازی رفت ۴-۱ به بارسا باخته بود، در بازی برگشت موفق شد ۳-۰ بر حریف قدر خود پیروز شده و بزرگترین شگفتی بازی ها را رقم بزند. لیورپول نیز در بازی برگشت ۲-۱ بر سیتی غلبه کرد تا در مجموع با پیروزی ۵-۱ به نیمه نهایی برسد.

در روز دوم بازی ها، رئال در زمین خود ۳-۱ به یوونتوس باخت ولی با توجه به برتری ۳-۰ بازی رفت، توانست برای هشتمین سال متوالی راهی نیمه نهایی شود.

بایرن مونیخ هم چهارمین تیم راه یافته به نیمه نهایی بود. ژرمن ها در بازی رفت ۲-۱ در زمین سویا پیروز شده بودند و در بازی برگشت با تساوی بدون گل موفق به صعود شدند.

این برای اولین بار از سال ۱۹۸۱ است که در نیمه نهایی، چهار تیم از ایتالیا، اسپانیا، آلمان و انگلیس حضور دارند. در آن دوره، اینتر، لیورپول، بایرن و رئال حضور داشتند و در نهایت فینال بین لیورپول و رئال در رم برگزار شد که به قهرمانی قرمزهای آنفیلد انجامید(برتری ۱-۰ با گل دقیقه ۸۲ آلن کندی).

بازی های دور رفت، روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت و برگشت روز ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت انجام خواهند شد.

کدخبر: ۲۰۷۲۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر