کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۴۷۸
تاریخ خبر:

چند درصد آمریکایی‌ها از محصولات اپل استفاده می‌کنند ؟

بر طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده از سوی CNBC، هم اکنون ۶۴ درصد آمریکایی‌ها حداقل یکی از محصولات اپل را در خانه خود دارند و این یعنی به طور میانگین، هر خانوار ساکن ایالات متحده از ۲.۶ عدد از محصولات اپل استفاده می‌کند. جالب است بدانید که این آمار در سال ۲۰۱۲ حدود ۱.۶ عدد بود؛ یعنی ۵۰ درصد آمریکایی‌ها در آن زمان از محصولات کوپرتینویی‌ها استفاده می‌کردند.

سی‌ان‌بی‌سی در این باره می‌گوید:

علاقه به محصولات اپل هیچ مرزی ندارد و تقریبا افراد در هر سن و سال یا در هر جایی که باشند، به آن علاقه نشان می‌دهند. بیش از نیمی از تمامی قشرهای حاضر در آمریکا حداقل یکی از محصولات اپل را دارند. نرخ مالکیت محصولات اپل برای خانواده‌های آمریکایی، فقط برای بعضی از اقشار مردم زیر ۵۰ درصد است که از میان آنها، می‌توان به افرادی که درآمدشان کمتر از ۳۰ هزار دلار است اشاره کرد. یکی دیگر از گروه‌هایی که نرخ مالکیت محصولات اپل برای آنها زیر ۵۰ درصد است، گروه خانم‌های بالای ۵۰ سال هستند.

۸۷ درصد از آمریکایی‌هایی که درآمدشان از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور می‌کند، حداقل یکی از محصولات اپل را دارند. به طور میانگین، در هر خانواده ثروتمند آمریکایی، ۴.۷ عدد از محصولات اپل یافت می‌شود و این تعداد در خانواده‌های کم درآمد به ۱ عدد می‌رسد. آمریکایی‌هایی که در غرب کشور هستند به طور میانگین ۳.۷ و آنهایی که در جنوب هستند ۲.۲ عدد از محصولات اپل را می‌خرند.
این اعداد و ارقام که از طریق نظرسنجی‌های متعددی به دست آمده‌اند، در تاریخ کمپانی اپل بی‌سابقه هستند. این یعنی روز به روز به تعداد طرفداران اپل در آمریکا افزوده می‌شود. جی کمپ‌بل، یکی از کسانی که مسئول برگزاری این نظرسنجی بوده است، در اظهاراتش عنوان می‌کند:

هیچ محصول دیگری خصوصا در این بازه‌ی قیمت نمی‌شناسم که مثل محصولات اپل، چنین نفوذ قدرتمندی در میان مردم داشته باشد.

منبع: زومیت

کدخبر: ۱۸۱۴۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali.tehran

    اگه روی جی ال ایکس کار میشد الان خانواده های آمریکایی حداقل یکی پنجتا از محصولات این برند معرکه ایرانی رو داشتن و دیگه ج ا نشدنش توی جیب نبودن?الان داشت یخچال سا ید بای ساید میزد که توی کشوی کابینت هم ج ا میشد

  • arashparsi

    واقعن “تو جیب جا میشه” توهین به بشریت بو د. اینجا کسیه ک اینقدر بیسواد میاد یه کم پانی رو در دست میگیره، و فکر آینده نگری نیست، اونجا طرف امل رو ب زیر میکشه از دا خله چین! با گوشیه دو سیمکارته ساده شروع کردند و بازار موبایل الان دستشونه! میتون ن! دمشونم گرم! چین همیشه نو آور بوده، ال انم ک برادره ایران شده ایرانم برادر چین رو داره دیگه! وگرنه هیچی از خودمون که ند اریم، داریم؟ نه خدایی داریم؟ بومی سازی ک ه از خود داشته نیست! کاپی کاریه!! کاپی ک اری