کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۲۱۸۰۸
تاریخ خبر:

چرا نباید روزنامه هفت‌صبح امروز را از دست بدهید؟

در نسخه سوم مهر ۱۳۹۵ و در شماره ۱۵۵۵ روزنامه هفت صبح از حاشیه‌های سفر روحانی به نیویورک می‌خوانید. در این گزارش به قلم مصطفی مسجدی در می‌یابیم که چرا هواپیمای رئیس جمهور به واشنگتن رفت و از آنجا به نیویورک برای پرواز به ایران بازگشت.

فرید عطارزاده در این شماره از دو شایعه محدودیت‎‌های کانال‌های تلگرامی و تاثیر اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات بر لود نشدن تصاویر در اینستاگرام پرده برداشته است؛ اتفاقی که زیر سایه رونمایی از برنامه «گوگل الو» چنان تصادفی به نظر نمی‌آید.

در صفحه ۳ (پرونده روز) روزنامه امروز می‌توانید درباره سحر نوروززاده، سخنگوی جدید فارسی‌زبان وزارت امورخارجه آمریکا بخوانید و بیشتر با مریم منصف، وزیر افغان‌تبار دولت کانادا که در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به دنیا آمده است، آشنا شوید.

صفحه ۷ (چهارگوشه دنیا) امروز به سراغ ماجرای شاهزاده ولید بن‌طلال، سرمایه‌دار مشهور سعودی رفت، کسی که ترامپ را دوبار از ورشکستگی نجات داد.

گزارش یک صفحه ۸ نیز به ماجرای حضور سه فیلم‌ساز ایرانی (از کشورهای ایران، افغانستان و انگلیس) در اسکار امسال پرداخته است.

محمدحسین شاوردی در صفحه ۱۳ (جهان خودرو) در گزارشی با عنوان لوکس‌های ناقص و مرگبار گزارشی از خودروهای گران‌قیمتی داده که در جهان فراخوان تعمیر خورده‌اند ولی در ایران پس داده نشدند و حادثه می‌آفرینند.

صفحه ۱۴ (ورزش ایران) هم به سراغ طلسم شکنی فوتسال ایران در کلمبیا رفته و از پیروزی تیم ملی فوتسال در برابر برزیل و ماجرای خداحافظی به‌یادماندنی فالکائو گزارشی تهیه کرده است.

هانیه درویش نیز به سراغ سمیه حیدری رفت و با این شیرزن ایرانی نایب قهرمان کشتی‌آلیش گفت‌وگویی خواندنی ترتیب داد. این گفت‌وگو را در صفحه شبانه روزنامه امروز هفت صبح بخوانید.

در صفحات ۲۰ و ۲۱ (سینمای ایران) این شماره، احمد رنجبر گفت‌وگوی مفصلی با رضا مقصودی، فیلنامه نویس شیدا انجام داد. او در گفت‌وگو با هفت صبح از چگونگی خلق این اثر تا حضور کمال تبریزی و انصراف سیف‌الله داد از کارگردانی آن گفته است. در همین صفحات پرونده مفصلی از عاشقانه‌های جنگ را می‎‌خوانید.

هفت صبح امروز را می‌توانید از دکه‌های مطبوعاتی سراسر کشور یا نسخه پی‌دی‌اف آن را از سایت www.jaaar.com تهیه کنید.

کدخبر: ۱۲۱۸۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر