کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۱۶۵
تاریخ خبر:

پیش بازی بایرن مونیخ - بارسلونا؛ هرگز نگو هرگز

طرفداری - شاگردان پپ گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ برای جبران شکست سنگین ۳-۰ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا و رسیدن به فینال برلین سه شنبه شب به مصاف تیم آماده بارسلونا، صدرنشین فعلی رقابت های لالیگا خواهند رفت.
.
زمان و مکان بازی : چهارشنبه، بیست و دوم اردیبهشت ماه ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران استادیوم آلیانز آره نا شهر مونیخ

***
ترکیب احتمالی دو تیم
آخرین اخبار دو تیم:
■ آبی اناری ها با تمامی نفرات خود و بدون هیچ محروم یا مصدومی پای به خاک آلمان گذاشته اند.

■ مارک آندره تراستگن همچون بازی های گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در درون دروازه بارسا قرار خواهد گرفت.

■ به نظر نمی رسد که شگفتی خاصی را در ترکیب بلوگراناها شاهد باشیم و در قبل خط دفاعی زوج پیکه - ماسکرانو از ابتدا بازی خواهند کرد.

■ کاملا بر خلاف بارسا پپ گواردیولا همچنان با بحران مصدومیت رو به رو بوده و داوید آلابا، فرانک ریبری، آرین روبن، هولگر بداشتوبر، تام اشتارکه، سباستین روده را در این دیدار نخواهد داشت.

■ روبرتو لواندوفسکی همچنان با ماسک محافظ و در شرایطی نه چندان آماده پای به این دیدار خواهد گذاشت.
***
نکات آماری وجالب بازی:
تا به حال ۱۰۰ در صد تیم هایی که دیدار رفت را با پیروزی ۳-۰ به پایان رسانده اند در مجموع راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده اند.

* آبی اناری ها در ۹ دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده و در صورت رسیدن به این امر در مسابقه سه شنبه شب با رکورد پیروزی های پیاپی در این رقابت ها که در دستان مونیخی ها است، برابری خواهند کرد.

* شاگردان گواردیولا با ثبت آماری ضعیف در سه بازی قبلی خود (برابر لورکوزن - بارسلونا و آگزبورگ) موفق به گلزنی نشده و در چهار دیدار اخیر خود شکست خورده اند.

* آلمانی های این مسابقه در چهار مسابقه آخر خارج از خانه خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان به سه شکست و یک تساوی رسیده اند.

* در سه دیدار گذشته شاگردان پپ گواردیولا در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها این تیم شکست خورده، موفق به گلزنی نشده و ۸ گل دریافت کرده است.

* دو تیم در مرحله نیمه نهایی رقابت های فصل ۲۰۱۲/۱۳ رقابت ها به مصاف هم رفته که باواریایی ها موفق شدند در مجموع با کسب نتیجه ۷-۰ راهی فینال رقابت ها شوند.

* مونیخی ها تا به امروز در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان ۱۶ بار برابر اسپانیایی ها به میدان رفته که نتیجه آن ۹ بار صعود و ۷ بار حذف از گردونه رقابت ها بوده است.

* آبی اناری ها ۴ دیدار گذشته خارج از خانه خود در این بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته تاپس بهترین رکورد آن ها از این حیث ( ۶ بازی پیاپی تا فوریه ۲۰۱۲) برترین آمار در این زمینه به ثبت رسیده باشد.

* باواریایی ها تا به حال هیچگاه در دو فصل پیاپی در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان حذف نشده اند.

* بایرن مونیخ تا به حال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پنج قهرمانی رسیده که آخرین آن در سال ۲۰۱۳ میلادی بوده است.

* بارسلونا تا به حال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به چهار قهرمانی رسیده که آخرین آن در سال ۲۰۱۱ میلادی بوده است.

* ژاوی هرناندز در صورت حضور در این بازی سه شنبه شب به نخستین بازیکنی تبدیل شده که برای ۱۵۰مین بار در این رقابت ها به میدان می رود.

* بارسلونا در ۱۷ بازی از ۱۸ دیدار آخر خود در این فصل به پیروزی رسیده اند.

* دو تیم بارسلونا و رئال مادرید با زدن ۶ توپ به تیرک دروازه ها رکورددار این فصل لیگ قهرمانان هستند.

* توماس مولر در ۳ گل از ۴ گل قبلی بایرن به بارسلونا نقش مستقیم داشته است.

* لیونل مسی نیز در ۶ گل از ۸ گل آخر بارسلونا به بایرن مونیخ نقش مستقیم داشته است.

* فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با ثبت ۷۷ گل آقای گل تاریخ این بازی ها به شمار می رود.

* نیمار در سه دیدار قبلی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

* مانوئل نویر از ۱۷ ضربه آخری که در لیگ قهرمانان به سمت دروازه اش شلیک شده ۹ گل خورده است.

****
صحبت های سر مربیان دو تیم پیش از مسابقه:
لوئیز انریکه ( بارسلونا): در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امکان ندارد که بتوانید با آرامش وارد زمین شوید. ما نقاطی که آن ها ممکن است به ما ضربه بزنند را آنالیز و بررسی کرده و خواهیم دید که می توانیم بر آن غلبه کنیم یا نه ما می دانیم که در مسابقه فردا رنج خواهیم کشید، اما تلاش ما این است که همچون دیدار رفت شانس های گلزنی بیشتری نسبت به حریف ایجاد کرده و از زمین بازی با احساسی همانند دیدار رفت خارج شویم…
.
پپ گواردیولا ( بایرن مونیخ): ما به خاطر اینکه من پپ هستم برنده نمی شویم؛ به خاطر این برنده می شویم که ما بایرن مونیخ هستیم. با قلبمان بازی می کنیم و با سرمان می جنگیم. همه چیز نیز ممکن است. برای حضور در برلین باید گل بزنیم. اما سوال اینجاست که چگونه باید این کار را انجام دهیم. من چیزی در مورد راه های میانبر نمی دانم. تیمم را با نظم تمرین می دهم و در بازی نیز برای خلق موقعیت، تلاش خواهیم کرد. گرفتن توپ از بارسلونا آسان نخواهد بود؛ خلق کردن موقعیت کاری سخت تر و گل زدن کاری به شدت دشوار تر خواهد بود. برای گل زدن اما، اول باید به فکر خلق موقعیت باشید. …

توضیحات

*

توضیحات

کدخبر: ۳۰۱۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر