کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۵۶۳۶
تاریخ خبر:

پیش‌بینی جدید درباره زمان رفع فیلتر تلگرام؛ شاید فردا!

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه این کمیسیون از قول مساعد مسئولان مربوطه برای رفع فیلتر تلگرام تا فردا پنج‌شنبه خبر داد.

ابوالفضل حسن‌بیگی درباره طرح موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه، اظهار کرد: خارجی‌ها از طریق تلگرام به تهییج افکار عمومی و بیان دروغ نسبت به وضعیت تهران و سایر شهرها می‌پرداختند. مثلا می‌گفتند که فلان مسجد و فلان منطقه آتش زده شده در حالیکه چنین چیزی صحت نداشت. هدف آنها دادن روحیه به سربازان‌شان در ایران بود. آنها آمار کشته‌ها را بالغ بر سه هزار نفر اعلام می‌کردند که چنین چیزی صحت ندارد و ۱۳ نفر کشته شده‌اند.

حسن بیگی ادامه داد: با توجه به چنین وضعیتی به وزارت ارتباطات ماموریت راه‌اندازی تلگرام داخلی و استقرار سرورهای داخلی داده شد تا مردم بتوانند از اینترنت با سرعت بالاتر و مطمئن و سرورهای داخلی استفاده کنند تا دیگر کسانی به منافع امنیت و وحدت ملی خدشه وارد نکند.

وی افزود: قرار شد که مسئولان تلگرام نیز قول دهند که از تلگرام استفاده امنیتی و تروریستی صورت نگیرد به همین دلیل مسئولان در این جلسه به ما گفتند که تا پنج‌شنبه (فردا) احتمالا تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

کدخبر: ۱۹۵۶۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad53221

    شاید فردا !!!!! هههههه

  • aresh_m66

    ای خاک….

  • karimkarimy

    مردم رو چرا مسخره میکنن تلگرام چیه کشور دریای مشکلات داره واقعا جای بسی فکر داره ???

  • arsha_1360

    چه خبره در این دولت و مجلس ؟؟♦️ادعای رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد?محمدابراهیم رضایی ، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی م جلس گفت: من در جلسه کمیسیون امنیت ملی چن ین چیزی را نشنیدم. شاید این خبر را به صو رت خصوصی به آقای حسن بیگی گفته‌اند. ?مصط فی کواکبیان نیز گفت: در روزهای گذشته قرا ر بود که تلگرام تعیین تکلیف شود اما کسی قولی مبنی بر این که تلگرام تا فردا رفع ف یلتر شود به کمیسیون امنیت ملی نداد و من چنین چیزی نشنیدم.

  • ebrahimi.ali68

    پس کو نظر من؟

  • alireza2233

    مشکل کشور ما الان فقط تلگرامه؟.فیلتر بمو نه بهتره پس با این فکرتون.متاسفم واقعا

  • mamadariay

    چرا دروغ میگید؟ من تو تلگرام بودم هیچ وق ت نخوندم بنویسن ۳ هزار نفر کشته شدن و هم ه خبرها رو با فیلم نشون میدادن الکی و د روغ چیزیو نگفتن

  • mohsdn

    همه چی حله همه خوب و خوشو خندان تنها این تلگرامه مونده که ایشالا اونم امروز فردا ست دمتون گرم خداقوت

  • asen.akar

    کار امروز رو به فردا مگذار ??

  • mohammadhossein

    تلگرام اگه بخواد واسه کشور دردسر ساز بشه ما نمیخوایم. چیزی که دشمنای ایران رو شا د کنه قطعا میتونه دردسر های عظیم درست کن ه!!!

  • jm.1987

    شماها هم یکم عرضه و لیاقت خرج کنید و برا ی مقابله با شایعه سازی یه کانال تلگرامی با اخبار موثق ایجاد کنید نه اینکه زود کم بیارید و مثل بچه ها بگید من با تلگرام ق هرم.