کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۹۸۰
تاریخ خبر:

پیروزی پرگل منچسترسیتی در شب تساوی یوونتوس و تاتنهام

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با دو دیدار آغاز شد. در یکی از مهمترین بازی‌ها یوونتوس به مصاف تاتنهام رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هنوز بازی به دقیقه دو نرسیده بود که گونسالو ایگواین دروازه تاتنهام را باز کرد. مهاجم یوونتوس از طریق یک ضربه آزاد صاحب فرصت شد و گل زیبایی را به ثمر رساند. فشار تیم تورینی ادامه داشت تا این که داور یک پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد. ایگواین پشت این ضربه ایستاد و در دقیقه ۹ بازی را دو بر صفر به نفع یوونتوس کرد.

با گذشت زمان تاتنهام خود را پیدا کرد و توانست چند بار دروازه میزبان را تهدید کند اما درخشش جان‌لوئیجی بوفون مانع از گلزنی‌شان شد. در نهایت تلاش‌های تیم انگلیسی به نتیجه رسید و هری کین دروازه یووه را در دقایق پایانی نیمه اول باز کرد. در لحظات پایانی نیمه اول باز هم بازیکنان تاتنهام در محوطه جریمه خطا کردند و داور یک پنالتی به نفع میزبان اعلام کرد. ضربه ایگواین این بار به گل تبدیل نشد و به تیرک دروازه برخورد کرد.

در اواسط نیمه دوم تاتنهام توانست پیشروی و دروازه تیم تورینی را تهدید کند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو به هدف خود رسیدند و گلزنی اریکسن از طریق ضربه آزاد بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار سه‌شنبه شب، منچسترسیتی در سوییس به مصاف بازل رفت و به راحتی توانست میزبانش را با چهار گل شکست دهد.

نخستین گل سیتی در دقیقه ۱۴ توسط ایلکای گوندوغان به ثمر رسید. تنها چند دقیقه بعد برناردو سیلوا بازی را دو بر صفر کرد. گلزنی شاگردان پپ گواردیولا ادامه داشت و نوبت به سرخیو آگوئرو رسید. او در دقیقه ۲۳ نتیجه را سه بر صفر کرد.

در نیمه دوم باز هم سیتی به گل رسید و گوندوغان در دقیقه ۵۳ دبل کرد.

به گزارش ایسنا،بازی‌های این مرحله امشب با برگزاری دیدار حساس رئال مادرید و پاری سن ژرمن ادامه پیدا می‌کند. همچنین لیورپول به مصاف پورتو می‌رود.

کدخبر: ۲۰۰۹۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر