کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۴۷۷۳
تاریخ خبر:

پیام نوروزی کی‌روش/ در نوروز، از ۵ هزار کیلومتر دورتر، برای ایرانی‌ها بهترین‌ها را طلب می‌کنم

- کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز، پیامی صادر کرد.
به گزارش خبرآنلاین؛ کی روش در این پیام نوشت:
هفت سال حضور در ایران، فرصت بزرگی برای من بود تا با فرهنگی بزرگ آشنا شوم؛ فرهنگی محترم که به خوبی نمایانگر تاریخی قابل ستایش از ایران است. فرهنگی که خانواده‌ها را در شب عید بزرگ نوروز کنار هم جمع می‌کند تا در کنار یکدیگر یک بار دیگر "احترام گذاشتن" و "قدرشناس بودن" را تمرین کنند. هر چند امسال هم به مانند اکثر سال‌های حضورم در ایران فرصت حضور در تهران همزمان با نوروز را نخواهم داشت اما از راه دور و در کنار مردان تیم ملی برای موفقیت پرچم ایران تلاش خواهیم کرد و از پنج هزار کیلومتر دورتر از ایران برای ایرانیان عزیز در هر کجای جهان در سال جدید بهترین‌ها را از پروردگار بزرگ طلب می‌کنم.
ایرانیان عزیز!
تیم ملی در سال جدید مهمترین چالش تاریخ خود را پیش‌رو خواهد داشت. مصاف با تیم‌های بزرگ و قدرتمندی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال به معنای واقعی کلمه "جدالی ورزشی" است که این چالش برای ما به منظور حفظ اعتبار و پرستیژ فوتبال ایران در سطح فوتبال دنیا راهی جز تلاش باقی نخواهد گذاشت.
در شب عید بزرگ ایران، با شما عهد می‌بندیم که در روسیه تا بالاترین حد توان برای موفقیت فوتبال ایران در بزرگترین مسابقات ورزشی دنیا تلاش کنیم و شما هم برای موفقیت تیم ملی دست‌های خود را به سمت آسمان بلند کنید و تا آخرین لحظه در کنار ما بمانید.

در پایان در آستانه سال نو، در بهار پیش‌رو برای ایرانیان عزیز و همه مردم جهان سالی پر از تندرستی، صلح و عشق را آرزومندم.

کارلوس کی‌روش
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

کدخبر: ۲۰۴۷۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر