کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۸۳۵۳
تاریخ خبر:

پشت پرده درخواست نوه صدام از ترامپ: جنازه بابا را از ایران پس بگیرید

حالا که دنیا شلوغ و درهم برهم است، نوه صدام از دونالد ترامپ خواسته جسد پدر و عمویش را از ایران پس بگیرید! باور کنید این خبر واقعی است… جنازه پسران صدام دست ایران چه می‌کند؟
برای اینکه درباره این مسئله اطلاعات کاملی داشته باشید، توصیه می‌کنیم این نوشته و توضیحات حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا را در گفتگو با خبرگزاری میزان بخوانید:

هانی‌زاده همان اول تکلیف مسئله را روشن می‌کند: «جنازه این دو جنایتکار با بمباران جنگنده‌های آمریکایی به خانه ای که آن دو نفر در آن بودند، سوخته و نابود شده است و طرح این مسئله از سوی عادل الجبیر صورت گرفته است.»

به گفته او بعد ازسرنگونی رژیم صدام گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه دوتن از فرزندان صدام به نام‌های عدی و قصی که مسئولیت‌هایی در رژیم صدام داشتند در موصل اقدام به جمع آوری نیرو کردند تا بتوانند علیه دولت تازه تأسیس عراق و نیروهای آمریکایی وارد عمل بشوند اما اهالی موصل محل اختفای فرزندان صدام را به آمریکایی‌ها لو می دهند وخانه‌ای که آن دو نفر به همراه فرزند قصی به نام مصطفی که در آن زمان حدود ۱۴ سال سن داشت مورد بمباران هواپیماهای جنگی آمریکا قرار می گیرد و ضمن اینکه خانه منهدم می شود آن دونفر در آتش می سوزند و بعد از به هلاکت رسیدن هم جنازه هایشان نابود می شود.

هانی زاده با تأکید بر اینکه این دونفر هیچ ربطی به ایران ندارند واین مسئله مربوط به حدود ۱۴ سال قبل است، بیان داشت: در حالی که کسی غیر از نوه صدام به دنبال جنازه این دو جنایتکار نیست باید پرسید که چرا ایران باید جنازه این دو جنایتکار را نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر از گاهی یک جریان سازی توسط عربستان سعودی علیه ایران صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: نوه صدام که به ترامپ نامه نوشته احتمالا خارج از عراق است و باید پرسید که چرا در زمان اوباما و جرج بوش این درخواست را نکرده بود و الان بعد از گذشت نزدیک به ۱۴ سال بعد از سرنگونی صدام این مسئله را مطرح می کند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا نامه نوه صدام به ترامپ را تبعات سفر عادل الجبیر به عراق خواند که به نظر می رسد رژیم آل سعود هر از گاهی چنین مسائلی را علیه ایران طرح می کند.

وی با بیان اینکه در گذشته عربستان سعودی سعی کرد که از طریق اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یک جنگ داخلی در عراق ایجاد کند، خاطر نشان کرد: این طرح با شکست مواجه شد و بعد از آن هم که سعی کرد داعش را وارد عراق کند، آن هم شکست خورد و الان مسائلی از این دست را علیه ایران مطرح می کند که جنازه های این دو فرد جنایتکار که نه برای ایران و نه برای مردم عراق هیچ ارزشی ندارد در دست ایران است.

کدخبر: ۱۴۸۳۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • morad

    هفت صبح شما که میدونید مسخره است . چرا ذ هن مردم مشغول میکنید؟

  • kurosava

    لعنت به جنازهاشون می خوایم چیکار جنازه ا ین از سو کثیف تر ها رو

  • khordbin

    کارشناس غرب آسیا! خخخخ

  • cez8

    جنازه ها دست منه بيا بگير